• EmTiEm

Söker en nalle!

Gjorde en tråd om detta för ett par dagar sedan men nu är den borta (?)
    Söker denna nalle! Vet inte vart han är köpt, inte heller vilket märke de är då tvättettiketten är borta.

Har mailat diverse barnbutiker men ingen känner igen nallen. Så någon är kaske känner igen den? Eller rentav har en liggandes hemma?! :)

Tror han föreställer en flodhäst, eller kanske en giraff? 

• Svar på tråden Söker en nalle!
  • EmTiEm

ÅH! Va glad jag blev av att läsa det! Jag var säker på att det stod ICA på lappen när det fanns där! Men svärmor som köpte nallen sa att den INTE var ifrån ica maxi, hon var bombsäker att den inte kom därifrån!

Tack o tack! 

• Jennilie

åh en sådan har min flicka, köpte den för 6årsen på kvantum.

• MammaHanna 070911

Hittades denna nallen på maxi? Isåfall, vilket maxi?
    Söker febrilt då min dotter är hysterisk efter att ha tappat bort sin. 

♥ Maximiliam 070209, Michelle 091027, Isabella 110721 ♥
  • Tiger201008

Mina två barn har det som sona favoriter. Vi letade med hysteriskt o hittade dom på Ica maxi i Göteborg, Mölndal, sisjön. Vi köpte ett helt lagerî?

• MammaHanna 070911

Det var min dotters favorit också. Hon tappade den i lördags, frågar efter den varje dag och vill inte sova om kvällarna nu när hon inte har sin nalle.
    Var det länge sen ni köpte dem?
    Vi bor tyvärr nere i blekinge.. möjligtvis finns dem på maxi i älmhult, annars får vi se ifall vi hittar någon som bor på de ställena du skrev och vill köpa till oss. :) Tack! 

♥ Maximiliam 070209, Michelle 091027, Isabella 110721 ♥
  • Taaanja

De kommer från Ica maxi. Min son har de gula som favoriter. Har dock en orange likadan som inte används. Den föreställer en ko tror jag. Någon som vill ha?

Svar på tråden Söker en nalle!