• Mirris

Skylanders... och vart hittar man kapitel 26??

Hej hopp!

Nu börjar sonen lessna på skylanders....... vi kommer lixom inte vidare! Han fick (som tur var) dödskryptan o en odödlig gubbe i julklapp o på så vis hittade vi kapitel 25.

Men nu då? VART i hela friden är kapitel 26? Måste man köpa till nåt? O det är ju flera veckors leveranstid på allt.. finns ju inte en gubbe att få tag i nånstanns.

Nån som vet? Please......     

• Svar på tråden Skylanders... och vart hittar man kapitel 26??
  • Mirris

Envisas o puttar upp en sista gång... googlat och sökt på Youtube, men det lixom slutar på kapitel 25 där med... jag fattar inte vart i helv**** kapitel 26 är!

• LeoNo4AleXo6

Hej! Vi lyckades få tag i bl.a. Kryptan och några andra figurer efter nyår och sonen älskar det.... Vet dock inte hur långt han kommit men jag kan kolla imorgon.

Helt galet att det är slut på figurer ööööverallt nu!

Ett roligt spel, vi håller tummarna för att det kommer in lite fler figurer snart :)

• Mirris

Gör ett nytt försk så här....sent på en lördaskväll nån??

• Cupper

Som jag har förstått det så består spelet av 22 kapitel som kommer med spelet de andra kapitlen (23-26) kommer med expansionerna typ Darklight Crypt, se nedan

Kapitel 23: Pirate Seas
    Kapitel 24: Darklight Crypt
    Kapitel 25: Empire of Ice
    Kapitel 26: Dragon's Peak

Jag kan tycka att det är lite snålt att det bara är ett kapitel som kommer med varje expansion, särskilt med tanke på hur snabbt man spelade igenom de första 22 orginalkapitlen. Man får hoppas att det kommer en tvåa snart då grabben börjar ledsna. Alternativet att skaffa fler skylandergubbar finns ju knappt heller då butikshyllorna lyser tomma.

• Mirris

Ja det bar som jag trodde. Fy va trist! Men sen då?? Är det slut efter dom där?

• Doodelidoo

Vi har fastnat på kapitel 22. Hur öppnar man porten som behöver tre nycklar. Vi hittar bara en.

• Mirris
    Doodelidoo skrev 2012-02-29 09:45:22 följande:
    Vi har fastnat på kapitel 22. Hur öppnar man porten som behöver tre nycklar. Vi hittar bara en.
    Va är det för bana?
  • Bästamorsan

Är det värt pengarna då att köpa spelet om man kommer igenom det så snabbt???
    Det kostar ju ändå en hel del liksom... 

• Mirris

Vi har lessnat nu, eftersom det är så svårt att hitta gubbar så ger vi oss och säljer det! 

Nu har vi just köpt StarWars Kinect.. det var ett roligt spel :) 

• LeoNo4AleXo6

Barnen älskar det spelet fortfarande!
    De fick det i julklapp... :)

Efter lite letande har vi alla gubbar förutom en. Ser fram emot i höst då de stora gubbarna kommer!

• FuckGoggleAskMe
    Doodelidoo skrev 2012-02-29 09:45:22 följande:
    Valdigt sent svar, men om det finns fler som kampar sa tipsar jag om att basta fusket ar att kolla pa Youtube filmer, dar det finns walk-through filmer om alla avsnitt. Det har ar forsta spelet for bade mig och lillkillen sa vi fuskar vilt!
  • Mirris
    LeoNo4AleXo6 skrev 2012-06-18 20:14:26 följande:
    Barnen älskar det spelet fortfarande!
    De fick det i julklapp... :)

Efter lite letande har vi alla gubbar förutom en. Ser fram emot i höst då de stora gubbarna kommer!
    Fast då måste man ju köpa ännu ett nytt spel som jag fattar det.. och nya gubbar. Det spelet kommer vi INTE köpa här. Är sjukt less på att köpa till grejjer för att kunna öppna upp banor som man tycker borde ingå i dom 600:- som spelet kostade! 

Man är i helt fel branch.. tänk va pengar man kunde tjänat om man kom på såna här saker!    
  • MaPaFrid

Idag har vi köpt det sista elementet!! Nu kommer vi in överallt. Gäller bara tt spela upp gubben till samma nivå som de övriga gubbarna. 

Hur störande tycker ni att det är med batteridriven portal?!? Varför har de inte gjort den sladdriven? Tydligen ska den nya till Skylanders Giant blir med sladd iaf.

• Mirris
    MaPaFrid skrev 2012-07-06 17:32:17 följande:
    Idag har vi köpt det sista elementet!! Nu kommer vi in överallt. Gäller bara tt spela upp gubben till samma nivå som de övriga gubbarna. 

Hur störande tycker ni att det är med batteridriven portal?!? Varför har de inte gjort den sladdriven? Tydligen ska den nya till Skylanders Giant blir med sladd iaf.
    Batteridriven?

O hur många saker har ni behövt köpa till?? O vart hittade ni allt.. det är ju skepp o krypta o gu vet vad?  
  • MaPaFrid

Vi har två extra banor, kryptan och en till. Efter att startkittet köptes har vi köpt 6-7 lösa gubbar.

Svar på tråden Skylanders... och vart hittar man kapitel 26??