• Anonym (Inget..)

Knäpp?

Hej hej.
    Jag har varit tillsammans med min man i ett antal år men har sedan några år tillbaka tappat sexlusten. När vi träffades i början hade vi sex nästan 3 ggr/dag men numera blir det cirka 1 gång i veckan och det beror på mig. För några år sedan gjorde jag en abort vilket slet väldigt mycket psykiskt på mig, sedan dess har jag längtat som en gaalning efter barn och jag blir så galet avtänd på att han inte vill ha barn! Känns så meningslöst att ha sex.. Jag vill bara ha barn.. Hm.. Hur ska man göra för att få ett normalt sexliv? det spelar egentligen inte så stor roll för mig men mer för hans skull... Jag skulle väl mer vilja vara normal och inte "låsa mig" pga min barnlängtan...

• Svar på tråden Knäpp?
  • Hubas

Varför gör du inte bara slut och träffar någon som vill ha barn?

• Anonym (Inget..)
    Hubas skrev 2012-01-14 14:39:06 följande:
    Varför gör du inte bara slut och träffar någon som vill ha barn?
    Det känns varken lätt eller rätt att lämna denna man och hur lätt är det att hitta en barnkär kille i denna värld? tycker alla killar bara är ute o super o har sig...
  • Hubas

Det är iaf lättare att byta och trixa innan man har skaffat barn:)

• RockaTot

Det finns många killar som vill ha barn och som inte är ute och super hela tiden.

Är det vad du verkligen vill, kommer du nog ångra dig om du inte försöker mera med att få det, tror du inte?

Det måste ju vara väldigt avtändande att vilja ha barn och ha sex och den andra inte vill ha barn ,faktiskt, för sex  påminner väl mer  om känslor av sorg och kanske ilska än lust för dig när det är så här?
    Jag skulle känt så med tror jag. Vet han om hur du känner?

Barnlängtan är ju en så stark känsla/drift, kan du finna frid med att det inte blir barn kanske lusten kommer igen.
    Så tror jag.

• Anonym (Inget..)
    RockaTot skrev 2012-02-08 14:12:33 följande:
    Det finns många killar som vill ha barn och som inte är ute och super hela tiden.

Är det vad du verkligen vill, kommer du nog ångra dig om du inte försöker mera med att få det, tror du inte?

Det måste ju vara väldigt avtändande att vilja ha barn och ha sex och den andra inte vill ha barn ,faktiskt, för sex  påminner väl mer  om känslor av sorg och kanske ilska än lust för dig när det är så här?
    Jag skulle känt så med tror jag. Vet han om hur du känner?

Barnlängtan är ju en så stark känsla/drift, kan du finna frid med att det inte blir barn kanske lusten kommer igen.
    Så tror jag.
    Jaa, kanske finns det nån kille här och där som vill ha barn men jag lyckas inte träffa dem :P.

Jag tror han vet att jag vill ha barn och att jag är barnkär, men han vet nog inte hur jobbigt det verkligen känns både psykiskt och fysiskt (kroppen skriker efter barn). Men å andra sidan har jag inte ekonomin att klara mig själv om vi skulle få barn nu och han skulle t.e.x. få kalla fötter och lämna mig. Så jag måste tyvärr fortsätta kämpa med skolan och jobb innan ekonomin och tryggheten kan lugna min längtan och ge mig ett uuunderbart barn .. Får väl hantera min längtan på något sätt bara... (ignorera den?)..

Kram
  • RockaTot

Aha, du är ung och inte 40 och på väg att sluta vara fertil?
    Då är det ju lite annorlunda läge kanske.

*ler* det finns nog flera bra blivande pappor, men inte direkt i 20 års åldern eller så då kanske de heller vill festa

• Anonym (Inget..)
    RockaTot skrev 2012-02-09 01:24:52 följande:
    Aha, du är ung och inte 40 och på väg att sluta vara fertil?
    Då är det ju lite annorlunda läge kanske.

*ler* det finns nog flera bra blivande pappor, men inte direkt i 20 års åldern eller så då kanske de heller vill festa
    Hehe ja jag är ung. Vad fasen, tycker killarna får mogna på sig lite och ställa sig i kö till mig :P haha.
Svar på tråden Knäpp?