Inlägg från: LängtanTillBebis |Visa alla inlägg
  • LängtanTillBebis

Gravid trots PCO

Hejsan! Här är en kvinna som också har PCO, vi har försökt i över 2 år att bli gravida. Blev spontan gravid i Januari men fick konstaterat MA 14/2 :( Så nu är vi på ruta ett igen. Men nu vet vi att vi kan. Äter pergotime varannan månad. Nu i augusti så får vi IVF om det inte har hänt nått innan. VI ville ta en paus över sommaren har varit mkt med allt men svårt att säga så, så nu har vi köpt en monitor som kanske kan hjälpa oss =) ska prova över sommaren iaf. 

Lycka till allihopa och GRATTIS till er som lyckats ! 

Kramar H 

• LängtanTillBebis
    asteri skrev 2012-06-04 20:53:51 följande:
    Här kommer lite hopp till alla som försöker. Har skrivit här förut om hur jag fick regelbunden mens och blev gravid med hjälp av LCHF. Min son föddes i september. I januari gick jag tillbaka till LCHF, mest för att tappa de sista graviditetskilona, men mensen kom också, och nu är jag gravid igen!
    Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt, eller kanske ens vara möjligt att lyckas bli gravid igen. Men nu blir det tätt mellan barnen i stället, tretton månaders skillnad. Så jag står fast vid mitt tips som jag ser att andra också ger, LCHF. Kanske inte fungerar på alla, men läser man den här tråden så förstår man i alla fall att det inte är en slump.
    Lycka till alla.  
    Grattis =) 

Har ätit LCHF jag med en gång i tiden fick då tillbaka min mens, och gick ner 25 kg.
    Kanske ska gå tillbaka till det så kanske det blir plus iaf. Har läst många som blivit det =) 
Svar på tråden Gravid trots PCO