asteri skrev 2012-09-19 20:55:46 följande:
stw89: Wow, jag får rysningar, stort GRATTIS!!!! Vad spännande! Hoppas du får en fin graviditet. Själv har jag 3 veckor kvar nu till BF. Vet din lyckokänsla :)
Hihi! TACK! :) Ja, nu snurrar många tankar i huvudet - så spännande och häftigt! Åh, härligt! Lycka till med förlossningen :)
Martina1984 skrev 2012-09-19 21:02:09 följande:
Jag har också PCO, har blivit gravid 5 gånger på 6 år och har nu två underbara ungar. Jag har fått igång ägglossning med LCHF-kost =) Lycka till allihopa!
LCHF i våra

:an!!!
hyschad skrev 2012-09-19 21:10:51 följande:
Jag har PCO och jag väntar vårt första barn om 6 veckor. Vi försökte att bli gravida i två år, sökte hjälp och jag fick diagnosen PCO. Fick då tabletter för att mensen skulle komma igång och också pergotime. Vi var väl ganska skakade utav beskedet att det inte skulle bli så enkelt som vi först trodde så därför började inte jag med tabletterna på en gång utan att vi skulle få smälta hela sammanhanget först. I samma veva köpte vi ett hus som vi började att renovera och sa då att när vi har flyttat in i huset så skulle jag börja med tabletterna. Jag hann aldrig börja med dem utan de ligger fortfarande kvar i sängbordet. I oktober är det ett år sedan som jag fick min diagnos och jag blev gravid några månader efteråt trots allt.
Tror det är bra att köpa hus! Vi flyttade från en trång liten etta på 34 kvm till ett hus på 216 kvm i juli i år och nu testade jag ju positivt :) tror det släppte då liksom ;)