Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!
Ikväll ska vi äta något knäppt. En röra av köttfärs, lök, creme fraiche, tacosås, vitlök, och tacokrydda i korvbröd som ska gratineras med ost på toppen i ugnen. Mysko, men förhoppningsvis gott.
Ikväll ska vi äta något knäppt. En röra av köttfärs, lök, creme fraiche, tacosås, vitlök, och tacokrydda i korvbröd som ska gratineras med ost på toppen i ugnen. Mysko, men förhoppningsvis gott.
mem - det var helt ok. Jag har lite avsmak för just den tacokryddan vi använde, annars hade det varit jättegott.
Hemlagad pizza tror jag. Fast jag är sugen på hämtmat.
Det blir hämtpizza istället!
Panpizza, och hälften är tacopizza med nachos och gräddfil, och hälften är med köttfärssås och lök. Såå gott!
Hemmagjord pizza.
Vi åt hemmagjorda hamburgare, och på mina var det mycket staark dressing!
Här blir det ugnsstekt lax med kokt potatis och citronsås.
Till lunch blir det världens godaste pasta. Fräs räkor i smör med chili och vitlök, häll på milda minimat och krydda med mer chili och salt och peppar och valfria kryddor. Häll över nykokt pasta. Så sjukt gott! Och starkt.
Ugnsstekt kyckling under ett täcke av fetaost och grädde. Till det blir det pasta. Mums!
Ååhh... det luktar så gott! Vi gjorde en röra med milda minimat, fetaost 10% och soja och vitlök och chilikrydda. Häll det över kycklingen och så in i ugnen.
Jag vill äta nu!
Ingen aning. Jag vill äta hämtmat, vi har fått nya rikskuponger och ingen av oss orkar laga mat. Kinamat vore inte fel