Inlägg från: NoomiNoomi |Visa alla inlägg
  • NoomiNoomi

Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!

Ikväll blir det middag med pensionärerna på jobbet. Jobbar till 21.30. Ingen aning vad det bjuds på ikväll

• NoomiNoomi

Det blev nån ägg och räklåda och potatis på jobbet. Var som räkstuvning fast i ugnsform. Smakade väl sådär ingen större höjdare.

• NoomiNoomi

Har mjölk som går ut imon så idag blir det pannkakor, sylt och grädde. Mums!!!

• NoomiNoomi

Korv stroganoff och ris blir det här idag

• NoomiNoomi

Ikväll ska sambon göra rent fritösen så vi ska ha pommes, snitzel och beasås, grönsaker. Det var länge sen vi friterade pommes hemma så det ska bli himla så gott.

• NoomiNoomi

Jag har tagit fram köttfärs men har ännu inte bestämt vad jag ska göra med den. Funderar på tacopaj eller lasagne

• NoomiNoomi

Bestämde mig för lasagne men köttfärsen som jag tog fram var så lite av så jag hoppas att det blir bra ändå-

• NoomiNoomi

Idag blir det tacopaj.

Gjorde såhär. Använde Maizenas pajmixer. Stekta tacokött, blandade i lite majs. Strödde över ost och in i ugnen. Till det gjorde jag en sallad bestående av isbergssallad, lite majs och lite ananas. Till det ska vi ha tacochips med ostsmak och tacosåser.

Doftar härligt här hemma och jag blir vrålhungrig

• NoomiNoomi
    Glad Idag blev det stekt kött,potatismos, kokta grönsaker, grönsallad med ananas.
Svar på tråden Vad ska ni äta till middag ikväll? part 8!