Sjuksköterskestudenter!
Jag kom in på mina gymnasiebetyg med kompletteringar från Komvux, hade VG på de flesta...
Jag kom in på mina gymnasiebetyg med kompletteringar från Komvux, hade VG på de flesta...
Jag hade 17,7 och jag kom in på alla 4st skolor i Stockholm. Valde SophiaHemmet som är svårast att komma in på, därefter Röda Korsets Högskola. Karolinska och Ersta är det lite lättare att komma in på pga mer platser.
Någon mer än jag som hatar seminarium? Gör hellre ersättningsuppgiften.
Avskyr verkligen muntliga seminarium med, man vänjer sig aldrig! Fast missar vi ett seminarium har vi alltid uppsamlings seminarium så vi slipper aldrig undan ändå ;)
Här är en till som avskyr seminarium. Kan må dåligt flera veckor innan. Vi har också ett uppsamlingsseminarium efter, så de är ingen som kommer undan...
Jag tycker om seminarium, trevligt och lärorikt :)
Jaha, missar man ett seminarium som alltid är obligatoriskt så får man på vår utbildning göra en ersättningsuppgift. Jag "missar" alltid seminariumen med flit för dom ger mig ångest.
Hej alla blivande sjuksköterskor och leg sjuksköterskor!
Känner sådan ångest för NKSE tentan som jag snart ska ha. Är det någon vänlig själ som har några NKSE fall på sin dator som kan tänka sig att skicka dem till mig? Vore verkligen jättesnällt!!
mail: [email protected]
TACK på förhand.
//Sofie