• Elsa 075

Glucosanol Någon som har testat?

Hej

Läste om Glucosanol

Nu undrar jag någon som har testat?

Funkar det?

Biverkningar??

Är det värt pengarna?

• Svar på tråden Glucosanol Någon som har testat?
  • Nica 1

Jag tror personligen att det bara är att kasta pengar i sjön om man köper sån skit. Lär dig äta riktigt och ordentlig mat istället med 2 mellanmål och mindre potioner och mer rörelse under dagen

• kela67

Jag har testat glucosanol, fungerar mycket bra :) Jag har inte känt några biverkning, tvärtom så mår jag super och är mindre hungrig och mindre sötsug. Jag läste på denna hemsidan Passion för hälsa / glucosanol att det enda som kan bli en biverkning är gasig mage de första dagarna. Själv fick jag det inte, kanske om man har känslig mage.

Lycka till :) 

• Mandel

Jag är faktiskt lite sugen att prova.
    Äter LCHF och är innerligt trött på att bli påhoppad och behöva försvara mig när vi är hemma hos människor utanför den närmsta familj/vänkretsen.
    Jag tänkte att om jag använder dessa de gångerna vi äter med dessa människor så kanske jag slipper bli påhoppad och jag slipper annars äta för att vara snäll och sedan bli sjuk av alla kolhydrater dagen efter.

Har googlat lite och läst  på ett forum och det verkade som om många var nöjda. En del blir dock gasiga i magen.
    Fast det var jag ju när jag åt massor av frukt och grönsaker hela dagarna i ändan när jag levde på sallader och grönsaksoppor, så detta är förmodligen inte värre än då

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Glucosanol Någon som har testat?