Är jag egocentrisk?
Jag och min sambo har prövat få barn i 1,5 års tid, vilket har resulterat i noll. Så nu toh jag upp ämnet med honom att jag är rädd att det kan vara fel på mig och jag gärna vill göra en utredning. Han sa åt mig att boka tid så vi fick kolla upp det. Så jag ringde och fick remisser hemskickade. 2 blodprov som jag ska göra och 2 spermieprov som han ska göra. Två dagar senare får jag en utskällning av honom att jag är ego och att det är helt felt tillfälle att ta upp detta på då han inte har fått träffa sin son (han har en son på 6 år sedan tidigare med en annan) pga mamman till hans son inte släpper iväg sonen till honom. Pga hon är dum i huvudet och bara tänker på sig själv. Han har inte gjort något som ger henne en anledning till att inte släppa iväg sonen..
Iallafall var han jätteledsen över det vilket är förståeligt, men jag känner mig väldigt förvirrad och en aning besviken då jag hade ställt in mig på en utredning och redan varit iväg och tagit mitt ena blodprov..nu vill jag inte ens ta upp ämnet mer och jag vet att han inte iheller kommer ta upp ämnet...jag menar jag vill absolut inte tvinga honom till att gå och lämna spermaprov..men blir jätteledsen över detta då jag ändå tycker att han inte bara kan ge upp allt..
Är jag egocentrisk?