• Anonym

Överkåt fru

Hej, min fru är kåt precis hela tiden, har precis fyllt 35 så det är ju typiskt...

Om jag hade orkat skulle hon velat knulla 3 till 5 gånger om dagen, lätt. Nu kör vi 1-2 gånger, sen fixar hon det själv ett antal gånger också.

Min fråga är om många kvinnor känner igen sig i det här? Jag börjar få bilden av att kvinnor generellt har mycket högre lust än män. Är det så?

(självklart varierar det från individ till individ, men är det så i allmänhet?)

• Svar på tråden Överkåt fru
  • Plastpappan
    Anonym skrev 2012-01-16 14:59:14 följande:
    Hej, min fru är kåt precis hela tiden, har precis fyllt 35 så det är ju typiskt...

Om jag hade orkat skulle hon velat knulla 3 till 5 gånger om dagen, lätt. Nu kör vi 1-2 gånger, sen fixar hon det själv ett antal gånger också.

Min fråga är om många kvinnor känner igen sig i det här? Jag börjar få bilden av att kvinnor generellt har mycket högre lust än män. Är det så?

Fasen vad orättvist.
    Vill min tant ha sex mer än  1 gång i månaden så får jag va väldigt glad !!!
  • Anonym (kvinna23)

Ja,vad ska jag säga. Jag kräver inte sex flere gånger om dagen, men en gång om veckan vore bra. 

• Anonym
    Plastpappan skrev 2012-01-16 15:04:48 följande:
    Fasen vad orättvist.
    Vill min tant ha sex mer än  1 gång i månaden så får jag va väldigt glad !!!
    Tråkigt, jo, jag klagar absolut inte, jag är bara förundrad.
  • jonte02
    Anonym skrev 2012-01-16 14:59:14 följande:

Har hon alltid haft den driften eller infann den sig vid en viss ålder? Har ni barn?
  • Anonym
    jonte02 skrev 2012-01-16 15:18:40 följande:
    Har hon alltid haft den driften eller infann den sig vid en viss ålder? Har ni barn?
    Hon har alltid haft hög drift men den har stegrat de senaste åren. Japp, vi har små barn.
  • Anonym

...kvinnor över 30 uppger ofta att de har bättre sex än någonsin förut...man är ofta mer nöjd med sig själv, släppt på en del kroppskrav...trygg med sin partner...lärt känna sig själv och har modet att bejaka det man känner. Jag själv njuter mycket mer av sex nu efter trettio än som purung..
    Njut av varandra!! 

• Plastpappan
    Anonym skrev 2012-01-16 15:10:33 följande:
    Tråkigt, jo, jag klagar absolut inte, jag är bara förundrad.

Du får ta något uppiggande och passa på nu när hon vill så mycket,
    när du minst anar så kanske hennes lust av olika orsaker avtar.
    Vet inte om det har med ålder att göra men sista 2 åren har mina sambos lust avtagit väldigt mycket, hon är 44.
    Jag har träffat kvinnor som är 50 + med en enorm sexlust, så det där m,ed ålder tror jag nog inte har så stor betydelse vad det gäller sexlusten.

• Anonym (Rock)

Är samma här, fast vi har inte tid pga barn som vaknar innan oss och ibland är vakna för länge på kvällen. Ökad lust kom efter 30 års ålder. Får väl vara frustrerad nu i några år tills barnen blir äldre och kan vara själva.

• Anonym (Överkåt?)

Min sambo tycker att jag är överkåt om jag vill ha sex två dagar på raken, eller på morgonen om vi har haft det på kvällen. Jag får vata glad om vi har det en gång i månaden, annars....

Och jag är kvinna och snart 40!

• teknikfreak

Det där är väl något som varierar tycker jag. Vid 20 var min sexdrift betydligt större än min dåvarande killes men 10 år senare var det precis tvärtom. Idag blir jag besviken om vi (ny kille) inte har sex minst 2 gånger om dagen de dagar vi träffas (oftast bara helger) och nu är jag 39 år. Men jag känner ju att mer sex leder till sug efter ännu mer så jag onanerar ju betydligt mer nu också.

Svar på tråden Överkåt fru