Efter-förlossningen-armsvett!!??
Någon mer än jag som har vääldigt starkt luktande armsvett såhär dagarna efter förlossningen? Trots hygien och deo...
Är det nån hormongrej eller?
Någon mer än jag som har vääldigt starkt luktande armsvett såhär dagarna efter förlossningen? Trots hygien och deo...
Är det nån hormongrej eller?
Ärligt? Bara jag som stinker vad jag än gör?
Ja, det är en hormongrej.
Hade inte direkt armsvett, men svettades som en gris på nätterna. Behövde byta blöta lakan!
Gick över på 1-2 veckor.
Japp, extra svettningar är vanligt efter förlossningen. Blir bättre efter ett tag men kan hålla på ett par månader.
Samma här
Man känner sig så fräsch: Svettas, läcker mjölk från brösten, avslag och går runt som en babian pga ont i underlivet.. Haha!!
Jag svettas inte mer, men luktar som en urkvinna verkligen.... Minns inte detta från förra gången.
Mitt svett luktar typ bränt. Skitvidrigt hade likadant med första också! Har kört med absolut torr vilket funkat! ;)
med första barnet luktade jag också enormt mycket, tvättade och tog på deo flera gånger per dag,
men det som hjälpte var en special deo från apoteket men kommer inte ihåg namnet, vit flaska med röd text tror jag det var
Yes, luktar svett på etthelt annat sätt nu efter förlossningen. Svettas mängder på natten också,.
När går det över, undrar jag... Lite trött på detta nu! Ensam med två ungar hinner man ju inte duscha jämt heller. Blir till att skaffa starkare deo kanske...