Golden shower från kvinna
Någon mer än jag som gillar att få golden shower från min tjej? Tar ni det i ansiktet eller bara över kroppen? Vad tycker ni är skönast, och varför?
Någon mer än jag som gillar att få golden shower från min tjej? Tar ni det i ansiktet eller bara över kroppen? Vad tycker ni är skönast, och varför?
Testa att hålla dig samt dricka massor av vatten (el vad man nu föredrar).
Till slut borde man inte klara av att hålla sig längre och då får man väl hoppas den som vill bli kissad på håller sig i närheten. =)
Annars vet jag de som säger att det är lättare att först ensam våga kissa i tex duschen för att sedan steg för steg våga mer och mer. Att tex ens partner sticker in foten eller något i den strålen eller att man kissar tillsammans i duschen blir väl nästa steg.
Eller kissa i toan och så får den som vill bli kissad på sträcka fram väl vald kroppsdel.
Golvet, jo om man har tillräckligt stort golv så fungerar det, men jag skulle vara försiktig för vissa golv är bara gjorda för en viss mängd vätska. Plastlakan och badlakan så slipper du moppa, bara att ta ihop och slänga i tvättmaskinen (om man nu som mig har en sådan lättillgänglig). Fast varför inte göra det på badrumsgolvet och slänga några hinkar vatten för att låta allt gå ner i avloppet efteråt? Eller kanske räcker slangen nog långt för att spola bort det ?
Sambon och jag pissade på varandra i duschen en gång på fyllan på mitt initiativ, jag gillade det, men hon skrattade bara.
Va rätt kul måste jag säga, har dock aldrig hänt sen dess
Hur gör ni tjejer för att släppa på den mentala spärren? Jag vill jätte gärna kissa på min kille men så fort jag ska göra det så går det inte, fast jag är så kissnödig att jag håller på och spricka? /desperat
Min man har gjort det många gånger med fullt stånd inuti mig, lite träning så funkar det.. Gällande den mentala spärren så brukar det funka lite bättre med alkohol i kroppen, dock sitter spärren fortfarande där..
Jag har varit med om att ta emot ett par gånger från en kvinna som var lite äldre än mig. Hon var dominant och vill experimentera med mig och jag gladeligen lät henne hållas. Däremot så kom det som en glad överraskning när hon hade bundit fast mig i "spread eagle" och satte sig på mitt ansikte så att jag knappt fick luft. Hon satte sig ganska hårt över min mun och när hon sade till mig att "nu tillhör du mig" och omedelbart kände jag en kraftig stråle rakt in i munnen varpå jag inte kunde undvika att svälja ALLT som hon tvingade mig att ta emot.
Detta var det mest upphetsande jag varit med om och skulle gladeligen göra om igen.....