• bronko

Söker hemmamammor i Linköping med omnejd

Hej! Jag är också hemma med barn i Linköping. Känns som att det är väldigt få som är det. Jag har en flicka på tre år och en pojke på 7 månader. Vi bor i centrala Linköping. Jag brukar försöka komma iväg på lite aktiviteter, blir mycket domkyrkans "öppet hus". Stängt på sportlov.Trist...

• bronko

Ja, det är ganska populärt. Ibland är det väl omkring 40 st, det är väl max.

• bronko

Hej igen, Kan väl tala om lite mer om mig själv. Jag är 36 år gammal och har bott här i stan sen sommaren 09, då min flicka var ett halvår. vi flyttade hit från Kalmar för att sambon skulle gå en utbildning här på 4 år. Sen är det tänkt att vi ska flytta tillbaka dit, så det blir nästa år. Jag längtar också efter att bo i ett hus, det känns frustrerande att bo i lägenhet ibland. Väl mest när det börjar bli varmt ute, på vintern är det ju ok.

• bronko

Vad kul att så många har hittat hit. Skulle vara kul att träffas, nästa vecka på tisdagen exempelvis?

• bronko

Hej igen, Kan du tänka dig att träffas här i stan imorgon? Kanske kan gå och äta/fika nånstans?

• bronko

Jag planerar också att komma. Har en rutig gammal briovagn. Ses!

• bronko

Hej igen! Det låter väldigt bra med måndag eftermiddag tycker jag. Trevligt att vi kan vara på gården. 13.30 låter bra för oss.

• bronko

Vi kommer nog lite senare än halv två, ska vara på domprostgården på förmiddagen. Sen vet jag inte riktigt när lunchen är avklarad.

• bronko

Ursäkta om jag verkar dum, men var skulle jag se den länken...? Blev lite spontant att det kom hem ett par mammor hit och åt lunch, sen gick vi ner till ån. sorry.. Satsar på att komma nästa gång i stället.

• bronko

Hej! Vi går på gymnastik till ca 15 på torsdagen, det är på T1. Efter det skulle vi kunna ses. Funkar det att ses på trädgårdsföreningen?

• bronko

Ja, vi kan ju komma när vi är färdiga. På torsdag verkar det ju som det ska varmt också.

• bronko

Ok, vi satsar som sagt på att gå dit, runt tre halv fyra kanske det blir.

• bronko

Det blev lite mycket efter gymnastiken att gå dit, lillkillen blev gnällig och jag visste inte exakt hur långt det var. Hoppas ingen blev sur ...

• bronko

Hej! Nu var det länge sen jag skrev nåt här.Kanske skulle kunna ses nästa vecka? Vi har gått till simhallen på tisdagarna ett tag. Kanske någon som vill följa med?

• bronko

Hej igen! skulle någon vilja ses, kanske nästa vecka? Ni kanske har slutat titta in här.

• bronko

Vi kanske skulle kunna ses imorgon, tisdag alltså? trädgårdsföreningen kanske, eller om d har någon annan ide är det ju kul. var det hos dig man kunde vara på gården?

Svar på tråden Söker hemmamammor i Linköping med omnejd