• Smirfas

Söker hemmamammor i Linköping med omnejd

Är en glad tjej på 29 år med en liten kille som 17 månader.
    Är dessutom gravid igen med vårt andra barn som kommer i slutet av Juni.

Har redan varit hemma i ett och ett halvt år och kommer högst troligen vara hemma väääldigt länge då vi inte tror på att lämna barnen på förskola.
    Nu söker jag och lillgrabben andra mammor och barn som är hemma för att umgås och leka med.

Man kan ju inte få för stor umgängeskrets eller?

• Svar på tråden Söker hemmamammor i Linköping med omnejd
  • spökplumpen
    Smirfas skrev 2012-03-12 10:52:54 följande:
    Vi vaknade upp idag efter en helg i stockholm och lillgrabben är dunderförkyld...:( så idag stannar vi hemma....men eftersom "umgänget" mellan mammorna i den här tråden tagit sin kickstart blir det väl fler gånger antar jag.....nu när vädret börjar bli riktigt fint kan man kanske till och med ta en tur till Valla....

Trist med förkylning, men det hör väl till årstiden. Vet du när de släpper ut djuren i valla? Annars tycker jag inte om lekparken där, men djuren brukar vara lite kul.
  • Smirfas
    spökplumpen skrev 2012-03-12 11:40:12 följande:
    Trist med förkylning, men det hör väl till årstiden. Vet du när de släpper ut djuren i valla? Annars tycker jag inte om lekparken där, men djuren brukar vara lite kul.
    jo vet att det hör till årstiden, tänkte vi behövde vara hemma en dag för att se att han inte får feber också....har ingen aning om när de släpper ut djuren...dröjer väl lite till...nej är väl inte heller överförtjust i lekparken där men sebban tycker det är roligt...=)...
  • bronko

Ursäkta om jag verkar dum, men var skulle jag se den länken...? Blev lite spontant att det kom hem ett par mammor hit och åt lunch, sen gick vi ner till ån. sorry.. Satsar på att komma nästa gång i stället.

• rockbjarn

Jag är föräldraledig men min son som snart är 2,5 år och min dotter som är tre månader. Vi bor i Tallboda!

• bronko

Hej! Vi går på gymnastik till ca 15 på torsdagen, det är på T1. Efter det skulle vi kunna ses. Funkar det att ses på trädgårdsföreningen?

• spökplumpen

Bronko: I din inbox. 

Efter en fullspäckad vecka förra veckan är vi också sugna att leka lite. Vi kanske skulle testa lekparken i Valla, eller vad säger du Smirfas? Vi kan både torsdag och fredag, men på fredag ser det ut som det ska blåsa minst...iaf som det ser ut nu, det kan ju hinna ändra sig.

• Smirfas

på torsdag funkar det bäst för oss....på fredag har jag nämligen inte ens killen hemma....han ska sova över hos mormor...:)....

• AnnaKarinMaria

Ja men torsdag i Valla då!? Är det lekplatsen vid valla gård ni menar? Jag ses gärna runt 13.30 som tidigare. Bronko, du kan väl komma när ni är klara?

• Smirfas

kom på att jag ska på tjejkväll till kyrkan på torsdag...det är inte fören vid 6 på kvällen men måste ju hem och laga mat först till barnet.....så 13:30 blir väl kanon..hinner vi leka och hinner hem i tid.....Sebban får sova i vagnen dit....
    men ska vi ses vid picknickborden under taket där man kan grilla då?

Svar på tråden Söker hemmamammor i Linköping med omnejd