• Saraetta 79

Pergotimestart januari 2012, någon mer?

Hallå,

har nu hittat hit igen... Sist var jag gravid och fick vårt mirakel 2008.
    Sedan april 2010 har vi försökt att få barn nummer två, utan större framgång, nej vi har inte ens plussat :(

Oregelbundna menstrationer har vart det stora problemet, endast 5 st under hela 2011...

På fredag påbörjar vi vår första Pergotime-behandling och jag vill gärna hitta andra som är i samma situation så vi kan följa och peppa varandra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-21 09:32
    Saraetta
    Pergotime 20-24jan
    UL 27 jan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-18 08:28
    Jag bloggar och ni kan läsa om ni har lust
    www.saralunds.blogg.se

• Svar på tråden Pergotimestart januari 2012, någon mer?
  • theangel

Här har du en till som börja med pergotime nu i januari. Har pco så jag börja med pergotime i måndags. Hur ser de ut för dig?

• Kiiwii

Jag har ätit min första enkelkur pergotime. Är idag på dag 15 och inväntar ÄL, förhoppningsvis. Har massa ÄL-flytningar så jag hoppas ÄL sker snart!

Jag har också oregelbundna menstruationer, men har inte fått diagnosen PCO då endast en äggstock var lite PCO-aktig,den andra var normal. Så därför har jag mens och ÄL varannan månad. Vi har försökt hela 2011 utan att lyckas! Första barnet för oss försöker vi skapa här!

Blir pännande å se om man får ÄL nu och hur kommr det går för er

• litethallon

här hänger jag gärna med! har idag börjat med provera för att sätta igång blödning, har långa menscyklar o oregelbunden äl pga för många ägg o äggdtockarna. har pergotime utskrivet som jag ska börja ta sedan på dag fem när blödning börjar. hoppas hoppas detta ska fungera, vi har försökt ett år o har ett barn född 2008

• theangel
    litethallon skrev 2012-01-18 17:10:48 följande:
    här hänger jag gärna med! har idag börjat med provera för att sätta igång blödning, har långa menscyklar o oregelbunden äl pga för många ägg o äggdtockarna. har pergotime utskrivet som jag ska börja ta sedan på dag fem när blödning börjar. hoppas hoppas detta ska fungera, vi har försökt ett år o har ett barn född 2008

Fick du äta pego förra gången oxå?

• litethallon

nej förra gången gick det av sig själv, på första försöket, så helt annan resa denna gång!

• dealinda

följer också gärna med här! har en son född 2010. Han blev till med hälp av pergo och nu har jag fått det igen och är inne på första dubbelkuren.

• Sofia 383

Hej jag hänger också med började med provera igår :) och det är första gången.

Jag och min partner har försökt i ett år och inget resultat.

Undrar om det är fler som har haft problem efter att ha gått på p-spruta?

Hoppas allt går bra för er och håller tummarna

Kram

• litethallon

dealinda o sofia, välkomna

sofia - började också provera kur igår, så vi ligger precis lika

• Sofia 383

Hej
    Jag har en fråga.
    Jag har aldrig haft mensvärk som andra kan ha men nu efter två dagar med provera så har jag jätte ont vissa tider på dygnet, är det något som jag ska vara orolig för eller det är normalt?

kram

• Sofia1981

Hej här har ni en till som ska börja ned dubbelkur pergotime på lördag håller tummarna på ÄL

Svar på tråden Pergotimestart januari 2012, någon mer?