Äkta Marc by Marc Jacobs-väska???? Bilder
Men vaddå? Säger hon att hon skickat fel väska? Tänkte på det där "din väska skickas till dig".
Kan du inte länka till annonsen? Sjukt dålig stil av henne.
Men vaddå? Säger hon att hon skickat fel väska? Tänkte på det där "din väska skickas till dig".
Kan du inte länka till annonsen? Sjukt dålig stil av henne.
"Hej igen!
1.jag som trodde att du var ute efter en lösning på det detta misstag? Så jag undrar vad alla dessa frågot har med att du ska få den rätta väskan? Jag har förklarat för dig att jag inte finns hemma och försöker att lösa detta smidigt. Och det är jag ****** mamma som är ägaren till väskan och lånade hennes tradera för att sälja den. Min väska är äkta och du som verkar veta så mycket om dessa väskor så vet du säkert att de finns i två utförande, den väskan du vann har jag fått som en gåva men behövde pengarna mer än väskan. Så det är klart att jag inte har något kvitto, men vet att den är äkta för den kommer från en släkting som jag jobbar i USA på marc jacobs där. Men hur som helst väntar på du ska skicka väskan till den adress du fått så du kan få den du ska ha. Men jag kan inte tvinga dig med detta så är du fortfarande tveksam så får du naturligtvis dina pengar tillbaka, men som du nu vet så såldes den för jag var i behov av pengar så om du vill ha de så måste de vänta tills de kan återbetalas....... "