• Chipstern

Tjejer: Seriöst, gillar ni att suga?

Då det finns en tråd som avhandlar killar gillande/ogillande att slicka, så måste ju damerna få chansen att svara oxå.

Så gillar ni damer att suga?
    Motivera gärna varför ni svarar som ni gör.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-18 16:28
    Edit: Ni som svarar nej. Hur ställer ni till att få oralsex själva då? Inte så viktigt, kvittar eller ett måste?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 14:16
    Ni som svarar JA, om ni får bestämma: ser ni det som ett riktigt bra förspel för att hetsa upp er och killen eller har ni som mål att få killen att komma?

• Svar på tråden Tjejer: Seriöst, gillar ni att suga?
  • Anonym (Syndig)

Absolut, mycket upphätsande och erotiskt!
    Men det beror lite på killen också! Hade en kille som ville hålla en i öronen för att bestämma takten! Då var det inte något jag ville hitta på!

• Anonym

Nej. Uppskattar inte lukt, smak eller känsla. Tycker känslan av utlämnande är obehagligt, men så gillar jag inte oralsex alls. Alltså inte heller att bli slickad.

• Anonym (japp)

Ja de gör jag för att jag gillar att se min sambo njuta och jag är en aning undergiven av mig och dessutom smakar min mans sperma ingenting, dessutom att han är man nog att både pussa och hångla med mig efteråt och visar sin uppskattning. I början fick han inte han händerna på mitt huvud, för då tappade jag kontrollen. Men nu när vi vet vart vi har varandra så ser jag mer än gärna att han har händerna på mitt huvud.

• småsugen

Jaaaa! Om det är en ren och fräsch kuk, så gärna!
    Jag gillar att både suga djupt, slicka skaftet och kulorna.

Men jag vill inte att han håller hårt i huvudet och bestämmer takten, eller trycker in den för långt... Tar den gärna så långt in jag kan, men när jag själv är redo!

Åh nu blev jag kuksugen bara för det... Tungan ute

• busgrodan

absolut inte, hatar smaken lukten och känslan, får kräk känsla av det..

• Chipstern
    busgrodan skrev 2012-01-18 15:11:33 följande:
    absolut inte, hatar smaken lukten och känslan, får kräk känsla av det..
    Hur har du det med vilja att få oralsex då?
  • Chipstern
    småsugen skrev 2012-01-18 15:10:01 följande:
    Jaaaa! Om det är en ren och fräsch kuk, så gärna!
    Jag gillar att både suga djupt, slicka skaftet och kulorna.

Men jag vill inte att han håller hårt i huvudet och bestämmer takten, eller trycker in den för långt... Tar den gärna så långt in jag kan, men när jag själv är redo!

Åh nu blev jag kuksugen bara för det... Tungan ute
    Haha...sorry, var ju inte meningen att framkalla vattenplaning i trosan med min fråga Skrattande
  • Anonym (Mmm)

Jag ÄLSKAR att suga min man! Tänk när man är riktigt upphetsad.. och ta hans i munnen och slicka och suga och höra hur han stönar att jag är bäst i världen ;) Det "jobbigaste" är att när jag kommer vill jag ha den ännu mer i munnen :S

• Anonym (helst inte)

Helst inte om jag fick bestämma, men jag gör de för jag gillar att se killen njuta! Blir ju tänd av det!
    Då ska man fan va ren där nere ifall jag ska göra det!
    Och jag gillar att få oralsex, men vill vara ren då i sådana fall innan han går ner!  

• småsugen
    Chipstern skrev 2012-01-18 15:13:09 följande:
    Haha...sorry, var ju inte meningen att framkalla vattenplaning i trosan med min fråga Skrattande
    Okej då...
Svar på tråden Tjejer: Seriöst, gillar ni att suga?