Äntligen BB / LOA!
Idag har vi äntligen fått vårt efterlängtade formella barnbesked (LOA)! Det känns så underbart!
Nu hoppas vi att vi kommer iväg till Kina senast i mars för att hämta hem vår dotter/lillasyster!
Idag har vi äntligen fått vårt efterlängtade formella barnbesked (LOA)! Det känns så underbart!
Nu hoppas vi att vi kommer iväg till Kina senast i mars för att hämta hem vår dotter/lillasyster!
Tack tack tack! Tack så jättemycket, era gratulationer värmer!
Fabbemam:
Jag antar att jag ändrar färg på nästa lista, det kom en ny för bara någon dag sedan! Och BV har uppdaterat: http://www.bvadopt.se/scripts/aktuellt.asp?ids=501&title=2%20barnbesked%20fr%E5n%20Kina
Tack alla, vad ni är söta!
Mamma7412:
Ja, vi har en del att fixa om man säger så! Vi ska handla färdigt till lillfia och resan, vaccinera oss, fixa visum, renovera vardagsrummet, fixa ett fotoalbum och skicka ner, boka resan, få påskrift av soc, mm mm mm... Listan kan bli hur lång som helst!
GreenGal:
Hon fyller 5 år i höst! Storasyster här hemma fyller 6 år i februari så skiljer ca 1,5 år på dem!
Tack tack!
Tack Angie och Elsa!
Tack så mycket!
Tack Gnista! Kram kram!
Tack tack!
Ja, verkligen superkul! Kram kram!
Tack!
Tack alla för era gratulationer! Som det ser ut så åker vi den 9:e mars och är borta i ca 2,5 v.
Ziao Min: Jag har svarat på ditt meddelande i inboxen!
Chatnoir: Självklart får du fråga det!
Vi skickade ansökan till Kina 26:e sept och kommer komma hem 26:e mars som det ser ut just nu, exakt 6 månader senare!
Japp, ibland går det undan!