Inlägg från: cärröförfän |Visa alla inlägg
  • cärröförfän

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

fasen va folk hetsar upp sig i onödan, det är inte tredje värdskriget som brutit ut. relax, ta en grogg och må bra.

• cärröförfän
    cärröförfän skrev 2012-01-21 01:54:46 följande:
    fasen va folk hetsar upp sig i onödan, det är inte tredje värdskriget som brutit ut. relax, ta en grogg och må bra.
    världskriget.
  • cärröförfän
    Anonym skrev 2012-01-21 01:55:19 följande:
    Va inte så paranoid utan tänk efter före istället!
    Skriv det du kan stå för!
  • cärröförfän

men sluuuuutaaaaa! lämna inte ut era innersta problem/hemligheter på ett nätforum, gå till en hjärnskrynklare med era tankar. de har tystnadsplikt, det har inte internet.

skyll er själva naiva muppar.

• cärröförfän
    Anonym (Menvafan) skrev 2012-01-21 02:22:42 följande:
    Tack! Vad fint av dig att stötta en när man inser vilken jävla dundertabbe man gjort och hur det kan påverka min framtid så illa att jag sitter och gråter. FInt och empatiskt av dig.
    ja, som sagt, skyll dig själv. du måste ju ha vetat om från början att internet inte är en säker plats när det gäller att lufta sina innersta tankar.
  • cärröförfän
    Anonym skrev 2012-01-21 02:25:27 följande:
    Måste du vara så brutalt ärlig och gåpåig?
    absolut! eftersom jag vet att jag har rätt.
  • cärröförfän
    Anonym (Menvafan) skrev 2012-01-21 02:31:38 följande:
    Man kan uttrycka sig mer eller mindre empatiskt. Om jag möter på någon som mår skitdåligt och inte haft kunskap om något brukar jag inte håna de personerna.
    om man inte har kunskap om att internet inte är säkert så är det bara att beklaga. nu får du tyvärr stå ditt kast, hoppas du tänker till lite extra nästa gång.
  • cärröförfän
    Anonym (Menvafan) skrev 2012-01-21 02:37:22 följande:
    Du har ingen aning om vem jag är och jag kan tala om att du tar fel på alla punkter. Jag ser mig aldrig som ett offer och jag vet med facit i hand att jag har varit en idiot. Men om ingen talar om sånt här - hur ska man då kunna veta? Jag kan ju inte bli arg på mig själv för att jag inte vetat en sak. Men att FL hade sån undermålig säkerhet är ju för fan skandal.
    är det inte common sense att fatta att internet inte är en säker plats att diskutera diverse hemligheter och personliga problem? jag förstår verkligen inte hur man kan vara så fruktansvärt naiv.
  • cärröförfän
    tahira skrev 2012-01-21 02:48:35 följande:
    Det känns som att FL försökt hedga sig lite i efterhand genom att säga åt folk att byta både lösen och nick, men det verkar mest ha gjort folk ännu mer uppskrämda.

Själv är jag fortfarande helt tagen av det faktum att det finns vissa som har samma lösenord på flera olika platser. Hur tänker man där? 
    det undrar jag med.
  • cärröförfän
    Anonym skrev 2012-01-21 02:52:33 följande:
    Blä.
    *slänger över en halvpava vin*
    vin?! vafan, eru kvinna eller?! *kräks i armvecket*
  • cärröförfän
    Anonym (Menvafan) skrev 2012-01-21 02:51:21 följande:
    Nej men uppenbart är jag tydligen fruktansvärt naiv då.
    mja, men då är det ju bra att du bytt lösen osv, och tänker lite längre i framtiden
  • cärröförfän
    Anonym skrev 2012-01-21 02:56:21 följande:
    Duger en cigg?
    Hundfoder?
    En rå lök?
    jag ska ha snus, gröt och brysselkål. kan du inte tillfredsställa mina behov så haru inte här o GÖ!
  • cärröförfän
    Anonym skrev 2012-01-21 03:01:24 följande:
    Ska ha och ska ha. Komma hit å komma med krav.
    Gröt kan du få massor av.  Hundfoder uppblött med vatten blir gröt. Kål man brysslar blir brysselkål och en cigg uppblött i wiskey blir snus.

Titta vad jag anstränger mig för din skull! Solig
    jag tackar så ödmjukt *niger*
    men nu ska jag kolla "på spåret" för att utöka mitt överlägsna intellekt och allmänbildning.

på återseende! (om en timme, om du vill o kan)
Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt