• honkie

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

Ajajaj. många otrohetstrådar som staplats upp i tusentals inlägg och bekännelser de senaste åren. tragiskt som fan, men kan inte frångå att jag är en gnutta skadeglad.

• honkie

oj så oproffsigt av FL att saboteras av en hacker, och givetvis är det offrets fel vid en våldtäkt... eller hur var det nu?

tycker det låter som att majoriteten av ilskna användare borde skapa en bättre sajt, ett bättre forum med starkare säkerhetsåtgärder. för ni får ju det att låta sååå enkelt. pengarna för den lilla ansträningen lär vara riktigt fina. fast egentligen kanske ni borde strunta i det, för om ni inte ens kan lista ut vilken "skada" dessa hackers kan åstadkomma med infon de lagit beslag på, så misstänker jag att ni inte kommer komma så långt. så det enda ni kan göra är att klaga, gnälla, skrika och uttrycka er ilska med versaler.

fröken som var orolig för sina lönespecar och totalt ursinnig: jag kan faxa över ett tjugotal av mina specar till dig, och om du på något sätt lyckas "skada" mig så ska jag ge dig min nästa månadslön som belöning för en kreativ insats.

• honkie

och förresten!
    "Lycka till" med era polisanmälningar. tror bestämt att ni klickade i en "jag har tagit del av användarvillkoren"-ruta när ni reggade er här. någon som läste igenom den?

ett extra stort "go get them girl" vill jag skicka till den ursinniga person som även funderar på att anmäla hotmail. DET, om något, känns inspirerande.

Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt