Inlägg från: Anonym (Lana) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lana)

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

Det är många som är hysteriska och mår dåligt över det inträffade. Personligen har jag ingenting att frukta men jag skulle kunna gå med på att man raderade arkivet så att ALLA känner sig trygga och tillfreds. Varför startar inte FL en omröstning hur man ska göra med arkivets vara eller inte vara? En demokratisk omröstning är för mig det enda raka. Det är faktiskt vi medlemmar som byggt upp detta forum - inga medlemmar inget forum!

• Anonym (Lana)

För er som kräver att FL tilltar åtgärder; det finns någonstans på nätet där man kan skapa en virtuell protestlista,  skapa en sådan och lägg ut den här, lått oss signa med våra användarnamn (det har läckt tillräcklig information om oss redan). Sedan skickas den till FL samt till samtliga annonsörer. Detta tycks vara det enda raka då man inte får starta några omröstningar i frågan direkt på forumet.

• Anonym (Lana)
    Regnig måndag skrev 2012-01-25 18:19:06 följande:
    Vad är det du vill protestera emot? Hackare?
    Och varför i allsin dar ska du blanda in annonsörerna? Jag förstår inte hur du tänker, kan du förklara ditt syfte och mål?
    Jag vill inte protestera mot något. Det finns många som skriver på FL och på andra forum om FL:s skrala hantering av ärendet. Man uttrycker en önska om att FL ska radera arkivet, försvåra åtkomsten genom anonymisering etc. Nu är tydligen informationen, hört från flera källor, snart avkodad. FL bör därför agera det snaraste. Om inte FL agerar och en tydlig minskning av medlemmar och klick börjar visa sig lär annonsörerna dra öronen åt sig och skapa en dialog med FL. It´s all about the money...
Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt