• Anonym (Osäker)

Ännu en osäker-på-min-penis-tråd

Antar att detta är förekommer ofta.. Har läst att 50% av sina män någon gång under sitt liv är osäkra på sin penisstorlek. Jag är 21år, och är just nu i den perioden..

Då undrar jag - hade du/ni vart nöjd med min penisstorlek eller hade ni hellre velat ha en större?
    Jag är mest osäker över omkretsen, längden vill jag inte ha större då de kan slå i botten på vissa ändå...

19cm lång, 13.5 cm omkrets

Frågan är som sagt - hade ni vart NÖJD med de måtten?

Tack på förhand /Osäker

• Svar på tråden Ännu en osäker-på-min-penis-tråd
  • Anonym (jjiu)

Jag ställer en motfråga.Hade du varit nöjd med min mus som är större än mitt analhål?

• whitetrach86

antar att du menar måtten vid stånd.. och då ligger du ju över normen och har absolut inget att osäker över.

• irriter ande

Om du går in på flashback.org så ser du att de flesta där har minst 30cm

Registrera dig och se om det hjälper

Annars är väl det intressanta hur man använder den

Jag är förresten osäker på min tunga 15cm x 7cm och klarar 200 slick i minuten de första 2 min

• Tidens Sand

inget att vara osäker över. de flesta ligger på omkring 15cm. dock för stort för min smak

• Anonym

Man har väl inte sex med en kuk, utan med en man. Det besvarar förhoppningvis din fråga.

• Anonym

Klappa er för bröstet nu tjejer och känn stolthet över att ni med "dissa alla utom stora, grova kukar" hysterin som råder får fler och fler killar att må dåligt. Han i den andra tråden är ju nästintill självmordsbenägen enligt egen utsago. Grattis!

• IsDimma

Den är stor både på längde och bredden. För stor om du frågar mig

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-20 18:26:06 följande:
    Man har väl inte sex med en kuk, utan med en man. Det besvarar förhoppningvis din fråga.
  • Anonym (Osäker)
    Anonym skrev 2012-01-20 18:26:06 följande:
    Sen går det väl att va nöjd med mannens kukstorlek och inte? Det är ju min fråga..
  • Anonym (jjiu)

Att ni män ORKAR hålla på med er PENIS.. jag kan berätta för dig att vi kvinnor våra hål är oxå olika.Vi mäter inte dem ,,..
    En ska som inte går ihop..*Är att alla killar vill ligga med en kåt blöt kvinna..Men en riktigt kåt blöt kvinna är stor som ett hus..,då får det vara kukar i John Holm storlek för att göra ett bra jobb..

Svar på tråden Ännu en osäker-på-min-penis-tråd