• Anonym (nyfiken.)

Dåligt sex

Jao, jag skriver som det är. Vi har otroligt dåligt sex. Inte dåligt när det väl händer, men det händer i princip aldrig. Vi har barn, men det finns massor av tid för det. Och om jag försöker så vill han inte.
    Och, för att "mätta" mig själv (jag är en väldigt sexsugen människa) tittar jag på lesbisk porr och fantiserar om hur det vore att ha en kvinnlig älskare. Är jag helt dum i huvudet? Känner mig som en stor skit som gör det, men samtidigt är det så eggande att bara ägna tanken åt det. 
    Är det dumt av mig (som kvinna, självklart) att fantisera om detta? Borde jag prova med en kvinna och se om det verkligen gör mig så kåt som det gör på porrfilmerna eller ska jag låta det vara?  

• Svar på tråden Dåligt sex
  • Anonym (känner smma)

Samma här.. kan fantisera om en kvinnas mjukhet..har aldrig provat..men min kille är tänd på det  att jag ska testa..,men aldrig blivit av.. Rädd att jag ska känna mig dum o fånig.. vi har kollat på sidor här på nätet men adrig kommit till skott.

• Anonym (nyfiken.)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 00:48:37 följande:
    Samma här.. kan fantisera om en kvinnas mjukhet..har aldrig provat..men min kille är tänd på det  att jag ska testa..,men aldrig blivit av.. Rädd att jag ska känna mig dum o fånig.. vi har kollat på sidor här på nätet men adrig kommit till skott.
    Åh. vad skönt att jag inte är ensam. Vart bor du ? 
  • Anonym

Här med.. Killen vill sällan, och jag är inne på trib sex just nu :)
    Kan inte tänka mig att ha sex med en kvinna, men det är sjukt tändande av nån anledning.. ^^ 

• Anonym (känner smma)
    Anonym skrev 2012-01-21 00:55:18 följande:
    Kan inte tänka mig att ha sex med en kvinna, men det är sjukt tändande av nån anledning.. ^^ 
    Ja visst är det konstigt,,, har hört att alla har en bi gen i sig..
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym skrev 2012-01-21 00:55:18 följande:
    Visst är det otroligt tändande? Och jag kan inte förstå varför. Jag själv vet inte om jag vill eller inte vill ha sex med en kvinna i verkligheten , men när jag ser på porrfilmerna så känns det så. 
  • Anonym (känner smma)
    Anonym (nyfiken.) skrev 2012-01-21 00:55:12 följande:
    Åh. vad skönt att jag inte är ensam. Vart bor du ? 
    Jag bor i skåne,,du då`?..
    min kille vill vara med..det är därför jag inte har kommit mer till skott med någon tjej,,har tänkt på det i 2 år..men jag tror inte jag vill ha han med.,,
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 00:59:41 följande:
    Jag bor i skåne,,du då`?..
    min kille vill vara med..det är därför jag inte har kommit mer till skott med någon tjej,,har tänkt på det i 2 år..men jag tror inte jag vill ha han med.,,
    Jag bor i Småland! 
    Skulle jag ha sex med en tjej vill inte jag att min sambo ska vara med, inte heller att hennes ska. Jag skulle vilja utforska ensam i så fall, och tyvärr så är det så att jag inte vill berätta för min sambo heller. Kanske helt idiotiskt.  
  • Anonym (känner smma)
    Anonym (nyfiken.) skrev 2012-01-21 01:01:18 följande:
    Jag bor i Småland! 
    Skulle jag ha sex med en tjej vill inte jag att min sambo ska vara med, inte heller att hennes ska. Jag skulle vilja utforska ensam i så fall, och tyvärr så är det så att jag inte vill berätta för min sambo heller. Kanske helt idiotiskt.  
    Oki,,samma för dig då..
    jag tRor man måste träffa en tjej som är van vid andra tjejer första gången..för annars så kan det nog bli förmycket "nybörjare" och då blir det kanske en konstig grej istället ..för man vet helt enkelt inte hur man ska göra.. så tror jag..vad tror du?
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 01:11:13 följande:
    Oki,,samma för dig då..
    jag tRor man måste träffa en tjej som är van vid andra tjejer första gången..för annars så kan det nog bli förmycket "nybörjare" och då blir det kanske en konstig grej istället ..för man vet helt enkelt inte hur man ska göra.. så tror jag..vad tror du?
    Jag vet faktiskt inte riktigt. Samtidigt kanske man skulle träffa någon som aldrig gjort det också, för att man inte ska känna sig fullkomligt underlägsen den andra och vara rädd att man gör fel. Åh, det är svårt! Men jag vill så gärna..  
  • Anonym (xxxx)
    Anonym (nyfiken.) skrev 2012-01-21 01:13:22 följande:
    Jag vet faktiskt inte riktigt. Samtidigt kanske man skulle träffa någon som aldrig gjort det också, för att man inte ska känna sig fullkomligt underlägsen den andra och vara rädd att man gör fel. Åh, det är svårt! Men jag vill så gärna..  
    Jag tror att man ska ta fokus från sexet och träffas, umgås och se i fall det klickar. Gör det det, så är det nog lättare att ta det steg för steg.
    Jag hade varit rädd för att träffa en som var "van" vid tjejer för det hade kanske blivit förmycket rakt på, och sen hade man nog ångrat sig efteråt.
    Men det är bara som jag resonerar och jag har ingen erfarenhet av tjejer, men skulle gärna vilja få. Om hon med stort H hade varit intresserad.
  • Anonym (#3)

Jag bor också i Småland ;)

Alltså, jag har ju redan haft sex med två tjejer egentligen, vi hade trekant.. Ångrar det som fan dock, sa åt mannen på fyllan att sätta på andra tjejen och det gjorde han ju.. Skulle hellre gjort det ensam faktiskt, inge kul att han ligger me andra och verkligen inte att se på.. 

• Anonym (känner smma)
    Anonym (#3) skrev 2012-01-22 02:44:36 följande:
    Jag bor också i Småland ;)

Alltså, jag har ju redan haft sex med två tjejer egentligen, vi hade trekant.. Ångrar det som fan dock, sa åt mannen på fyllan att sätta på andra tjejen och det gjorde han ju.. Skulle hellre gjort det ensam faktiskt, inge kul att han ligger me andra och verkligen inte att se på.. 
    Precis så är jag rädd att det skulle bli.. Att man går över gränsen.. Och sedan så blir det bara stul o ånger..
  • Anonym (xxxx)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-22 10:21:34 följande:
    Precis så är jag rädd att det skulle bli.. Att man går över gränsen.. Och sedan så blir det bara stul o ånger..
    Därför tycker jag att man ska börja med att träffas över en fika ute någonstans och prata lite, sen går man hem. Tyckte man personen var trevlig så kan man träffas igen och gå på bio eller något sådant. Jag vill träffas som kompis först och sen se om det klickar, om inte annat kanske man har vunnit en kompis och bara det är inte så dåligt.
    Jag skulle inte själv ställa upp på att komma hem till någon och dricka mig halvfull så att gränserna suddas ut och sen göra något som man får ågren över på morgonen.

Jag vill inte gå rakt på sak sas utan jag vill ta det långsamt typ börja med att hålla handen osv, ja ni fattar hoppas jag.
  • Anonym (känner smma)
    Anonym (xxxx) skrev 2012-01-22 14:37:42 följande:
    Därför tycker jag att man ska börja med att träffas över en fika ute någonstans och prata lite, sen går man hem. Tyckte man personen var trevlig så kan man träffas igen och gå på bio eller något sådant. Jag vill träffas som kompis först och sen se om det klickar, om inte annat kanske man har vunnit en kompis och bara det är inte så dåligt.
    Jag skulle inte själv ställa upp på att komma hem till någon och dricka mig halvfull så att gränserna suddas ut och sen göra något som man får ågren över på morgonen.

Jag vill inte gå rakt på sak sas utan jag vill ta det långsamt typ börja med att hålla handen osv, ja ni fattar hoppas jag.
    Jag är tvärtom,, Utan rakt på sak,,Inte ens berätta vem jag är,,Gärna ha en mask för ansiktet,,Vill absolut inte heller veta något om den andra tjejen..Jag skulel kunna tänka mig att en tjej var på ett ställe hotell eller likande,,jag kommer dit hon väntar på mig på toan eller någon sådant,,,, inget snack inget mat ,,hon kommer ut när jag har klätt av mig och satt på masken,,däefter så böjar hon o undersöka min kropp,,jag är passiv hela tiden.. alltså första gången..blir kanlse inte fler inte vet jag.. Vill absolut inte blir kär, utan detta är BARA sex..
  • Anonym (xxxx)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-22 15:27:12 följande:
    Jag är tvärtom,, Utan rakt på sak,,Inte ens berätta vem jag är,,Gärna ha en mask för ansiktet,,Vill absolut inte heller veta något om den andra tjejen..Jag skulel kunna tänka mig att en tjej var på ett ställe hotell eller likande,,jag kommer dit hon väntar på mig på toan eller någon sådant,,,, inget snack inget mat ,,hon kommer ut när jag har klätt av mig och satt på masken,,däefter så böjar hon o undersöka min kropp,,jag är passiv hela tiden.. alltså första gången..blir kanlse inte fler inte vet jag.. Vill absolut inte blir kär, utan detta är BARA sex..
    Då är det åtminstone uteslutet att vi träffas, sexet är sekundärt för mig. Jag vill ha lite känsor inblandade.

Tänk om det kommer ut en totalt avtändande tjej från toan, tyvärr så kan man ju få negativa vibbar av någon redan när man ser dem första gången. Men sen är ju kanske inte alla lika känsliga som jag.
  • Anonym
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 01:11:13 följande:
    Oki,,samma för dig då..
    Fast en erfaren tjej kanske inte vill ha sex med en nybörjare som kanske helt plötsligt mitt i inser att hon är helt straight.
  • Anonym (känner smma)
    Anonym (xxxx) skrev 2012-01-22 16:15:21 följande:
    Då är det åtminstone uteslutet att vi träffas, sexet är sekundärt för mig. Jag vill ha lite känsor inblandade.

Tänk om det kommer ut en totalt avtändande tjej från toan, tyvärr så kan man ju få negativa vibbar av någon redan när man ser dem första gången. Men sen är ju kanske inte alla lika känsliga som jag.
    Nej inga känslor...  ,,jag vill inet ha ett kärleksliv,, nej vi är olika där... är inte intresserad av o ha en relation bara sex....Jag har en kille som är bra,,,..
  • Anonym (känner smma)
    Anonym skrev 2012-01-22 16:18:46 följande:
    Fast en erfaren tjej kanske inte vill ha sex med en nybörjare som kanske helt plötsligt mitt i inser att hon är helt straight.
    DEt är en risk hon får ta... jag kör med öppna kort,, Berättar hur ..Jag vill ha det  anting så köper hon det eller inte..
    Hennes utseende och kroppsform ingen betydelse... Det blir jag som betsämmer och hon gör som jag vill...Detta  är inte kärlek detta är sex.. I sängen är domint till min läggning,.. 
Svar på tråden Dåligt sex