Inlägg från: Anonym (nyfiken.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken.)

Dåligt sex

Jao, jag skriver som det är. Vi har otroligt dåligt sex. Inte dåligt när det väl händer, men det händer i princip aldrig. Vi har barn, men det finns massor av tid för det. Och om jag försöker så vill han inte.
    Och, för att "mätta" mig själv (jag är en väldigt sexsugen människa) tittar jag på lesbisk porr och fantiserar om hur det vore att ha en kvinnlig älskare. Är jag helt dum i huvudet? Känner mig som en stor skit som gör det, men samtidigt är det så eggande att bara ägna tanken åt det. 
    Är det dumt av mig (som kvinna, självklart) att fantisera om detta? Borde jag prova med en kvinna och se om det verkligen gör mig så kåt som det gör på porrfilmerna eller ska jag låta det vara?  

• Svar på tråden Dåligt sex
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 00:48:37 följande:
    Samma här.. kan fantisera om en kvinnas mjukhet..har aldrig provat..men min kille är tänd på det  att jag ska testa..,men aldrig blivit av.. Rädd att jag ska känna mig dum o fånig.. vi har kollat på sidor här på nätet men adrig kommit till skott.
    Åh. vad skönt att jag inte är ensam. Vart bor du ? 
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym skrev 2012-01-21 00:55:18 följande:
    Här med.. Killen vill sällan, och jag är inne på trib sex just nu :)
    Kan inte tänka mig att ha sex med en kvinna, men det är sjukt tändande av nån anledning.. ^^ 
    Visst är det otroligt tändande? Och jag kan inte förstå varför. Jag själv vet inte om jag vill eller inte vill ha sex med en kvinna i verkligheten , men när jag ser på porrfilmerna så känns det så. 
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 00:59:41 följande:
    Jag bor i skåne,,du då`?..
    min kille vill vara med..det är därför jag inte har kommit mer till skott med någon tjej,,har tänkt på det i 2 år..men jag tror inte jag vill ha han med.,,
    Jag bor i Småland! 
    Skulle jag ha sex med en tjej vill inte jag att min sambo ska vara med, inte heller att hennes ska. Jag skulle vilja utforska ensam i så fall, och tyvärr så är det så att jag inte vill berätta för min sambo heller. Kanske helt idiotiskt.  
  • Anonym (nyfiken.)
    Anonym (känner smma) skrev 2012-01-21 01:11:13 följande:
    Oki,,samma för dig då..
    jag tRor man måste träffa en tjej som är van vid andra tjejer första gången..för annars så kan det nog bli förmycket "nybörjare" och då blir det kanske en konstig grej istället ..för man vet helt enkelt inte hur man ska göra.. så tror jag..vad tror du?
    Jag vet faktiskt inte riktigt. Samtidigt kanske man skulle träffa någon som aldrig gjort det också, för att man inte ska känna sig fullkomligt underlägsen den andra och vara rädd att man gör fel. Åh, det är svårt! Men jag vill så gärna..  
Svar på tråden Dåligt sex