Inlägg från: Thaleya1 |Visa alla inlägg
  • Thaleya1

Vår innergård stans fyllekissoar

Förstår att det är sjukt obehagligt ts, även om jag själv hade kunnat kissa dig.

Du får vända dig till kommunen, och be om fler toaletter för allmänheten någonstans i närheten. samt tilldin hyresvärd eller liknande som får sätta upp en grind eller portdörr som man inte kan komma igenom om man inte bor där.

Alternativs sätt upp en lapp, där det står:

PLATSEN ÄR TV BEVAKAD OCH ALLA SOM KISSAR ELLER GÖR ANNAT OLÄMPLIGT HÄR KOMMER ATT BLI ANMÄLDA!

• Thaleya1

Gå ihop en större grupp som bor i området och be om grindar TS. Så där ska ni ju inte behöva bo. Det får hyresvärd elelr liknande hjälpa till med!!

Sen är det inte ditt problem att ordna med fler toaletter, utan de kan de kissnödiga be kommunen om isåfall.

• Thaleya1
    VeronicaH skrev 2012-01-31 12:44:56 följande:
    Visst är det tråkigt för de som bor där med stanken, men ändå skriver du att du själv kunnat kissa där.

Är inte detta en väldig dubbelmoral? 
    Inte alls.

Jag tycker det är tråkig för de som bor i skiten och jag är djupt ledsen för om jag hade kissat där. Men är man kissnödig så måste man ju kissa. Och då gör man ju helldre det på en innergård än i byxan och det skäms jag inte alls för attt erkänna. Tycker att de som kissar på sig istället är konstiga.

Finns det ingen innegård att kissa på så får man visa röven för gänget man ska på krogen med och kissa mitt framför alla på närmsta gräsplätt, rabbat. eller tjata på kommunen för fler toaletter innan krogrundan.

Det finns ju inget att göra om man är kissnödig? förutom att kissa.
Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar