Inlägg från: emmakk |Visa alla inlägg
  • emmakk

Vår innergård stans fyllekissoar

Om vi struntar i all moral. Tjejer hur brukar ni sätta  er när ni kissar ute på sådana här ställen så att ni undviker att få kiss på Er själva.

Smyger ni iväg och pinkar själva eller är det bättre att göra det några stycken samtidigt?

Lite servetter är alltid bra att ha med i alla fall!!!Skrattande 

• emmakk

">

Här jagas några fyllekissare iväg från en bakgård.
  • emmakk
    tantS skrev 2012-02-06 17:08:39 följande:

Ni får sitta beredda med vattenslang och spruta varje gång någon kommer och hukar eller plantera massa brännässlor!

Vi bor också bredvid flera pubar och är rätt glad att vi har staket med taggtråd vid ingångarna till gården..

Förstår att det måste vara skönt.

Men om det inte gäller din egen hemmiljö hade du då kunnat kissa på ett sånt ställe? 
  • emmakk
    tantS skrev 2012-02-06 17:20:15 följande:

Hm, inte ofta jag hamnar i såna lägen. Bor mitt i stan och är klockan inte för mkt så kan man alltid smyga in nånstans och kissa. När jag va yngre och festade mer hade vi speciella kissepausställen :P Tog en halvtimme med bussen in till stan och där fanns ett falafelställe med förlåtande personal som alltid lät oss kissa!  I annat fall skulle jag hellre kissa i en park eller dunge än i någons gård. Det skulle va om jag va så kissnödig att det typ kom i byxan, men då är det nödläge (^^). Kan tro att många gör det bara för att. Sjysstast antar jag vore att kissa i en markbrunn, en sån hittar man alltid.

Ja i nödläge är det inte mycket att tveka på.
Svar på tråden Vår innergård stans fyllekissoar