HJÄLP
Hej
Jag och min sons pappa gick i sär i mitten på november 2011. (sonen 1,5 år)
efter det har det varit ett helvete.
varför jag gick i från honom för för att jag inte längre ville leva med denna kille på grund utav hans humör.
han har slagit sönder möbler, datorer, micror, kastar saker om kring sig, hotat, skriker, kallat mig för både det ena och det andra, även fått saker kastade på mig så man fått blåmärken.
jag gick i från honom nu när jag märkte att min son inte längre var rädd för sin pappa när han beteede sig på detta sett.
Det har alltid varit jag som tagit hand om våran son han har väl hjälpt till ibland men jag har haft det stora ansvaret ( "han har ju jobbat") .
jag har skött allt som har med våran son att göra hållit koll på bvc, dagis mm
när sonen var liten ville han aldrig vara hon sin far eftersom han aldrig var hemma eller matade honom eller bytte blöja.
nu när vi gått i sär har jag tagit i kontakt med familjerätten om att jag och sonens pappa inte kan samarbete det minsta lilla. eller jag försöker men utan resultat.
men jag får nu bara höra från honom att jag inte det minsta lilla tänker på våran son och hur dålig mamma jag är eftersom jag INTE vill ha honom delad varannan vecka än, just nu har han sonen från mån-tors (3) jag har honom tors-mån (4) och det tycker han är orättvist (jag tycker inte det är orättvis mot våran son som iaf varit utan honom i stort sätt i hela sitt 1,5 åriga liv). han vill ha 7 dagars så det blir rättvist Men det är ju inte rättvist mot vår son!
HUR ska jag få honom att förstå detta. han vägrar lyssna på familjerätten med.
och jag är hela tiden orolig att han ska få sina utbrott på vår son när han har honom.
han vägrar även att ändra adressen till dit jag bor. så sonen står nu skriven på en adress där de inte ens bor när han är hos sin far.
Någon som varit i samma sits och har tips eller någon som bara har några bra ideer var i hundan jag ska göra!
finns mkt mer som gör att jag det gör ont i mig att lämna i från mig sonen varje måndag.