• snart 4

Matbloggar???

skulle vilja ha tips på olika bra matbloggar:)

• Svar på tråden Matbloggar???
  • Ann Lee

Välkommen att kika in hos mig på http://frostrosor.blogspot.com
    Jag skriver en mat- och bakblogg sedan drygt tre år tillbaka.

Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Larvig
    mandelblomma skrev 2012-02-05 18:35:00 följande:
    jag har en väldigt enkel matblogg sen drygt ett halvår tillbaka.
    Mycket vardagsmat som passar om man inte har tonvis med tid att fläta sparrisar efter jobbet och servera med hemlagad hemodlade rapphönor Flört
    En hel del av maten passar att förbereda och går snabbt att laga i hop efter jobbet.
    lena-makeaheadfood.blogspot.com/2012/02/rikti...
    Hur söker man på din blogg?
  • mandelblomma
    Larvig skrev 2012-02-05 19:27:20 följande:
    menar du recept i kategorier typ fisk, kött etc?
    Det kan man inte...ännu.
    Den är än så länge bara i datumföljd i bloggarkivet där du ser rubrikerna på vilken mat det är.
    När jag får mer tid ska jag lägga in kategorier, men tyvärr så går det inte nu!
  • Larvig
    mandelblomma skrev 2012-02-05 19:51:27 följande:
    menar du recept i kategorier typ fisk, kött etc?
    Det kan man inte...ännu.
    Den är än så länge bara i datumföljd i bloggarkivet där du ser rubrikerna på vilken mat det är.
    När jag får mer tid ska jag lägga in kategorier, men tyvärr så går det inte nu!
    Då ska jag fortsätta att hålla lite koll på din blogg då och då i väntan på kategorisering och sökfunktion. Har hittat några läckra recept och tror att det kan finnas fler...
  • mandelblomma
    Larvig skrev 2012-02-05 20:26:58 följande:
    Då ska jag fortsätta att hålla lite koll på din blogg då och då i väntan på kategorisering och sökfunktion. Har hittat några läckra recept och tror att det kan finnas fler...
    Den krassa sanningen är att jag inte helt vet hur man gör!!Skäms
    Men jag har fått andra förfrågningar om sökfunktion så jag vet att jag borde sätta fart och ta reda på hur man gör och bara ta en dag och jobba med det!
    jag har ingen direkt hum om vad som är mycket eller lite besökare men jag ligger mellan 4-800 sidvisningar per dag så det känns som det ökat sen jag började i alla fall
  • mandelblomma
    Larvig skrev 2012-02-05 19:27:20 följande:
    WOW, sökfunktion finns nu i alla fall, kanske väldigt enkelt men i alla fall. utvecklar!
    Längst ner kan man ex skriva musslor så kommer musslerecepten upp!
    Tack för sparken!
  • Larvig
    mandelblomma skrev 2012-02-05 20:36:19 följande:
    WOW, sökfunktion finns nu i alla fall, kanske väldigt enkelt men i alla fall. utvecklar!
    Längst ner kan man ex skriva musslor så kommer musslerecepten upp!
    Tack för sparken!
    Skrattande härligt!
  • mandelblomma
    Larvig skrev 2012-02-05 20:52:52 följande:
    Skrattande härligt!
    Hoppas du hittar något gott och lämna gärna en rad när du är inne Solig
Svar på tråden Matbloggar???