Drömmer sexdrömmar om andra när jag är sambo
Jag är sambo sedan 3månader tillbaka, haft ett seriöst förhållande i ca 9mån och har vart förlovad ett halvår. Jag är lycklig, känner mig älskad och allting. Vi har ett bra förhållande. Ibland tjaffsar vi om småsaker, presis som alla andra..men vi löser det fort igen.
Sexlivet är till och från. Ibland har vi det intensivt i perioder och ibland kan det gå flera dagar till veckor innan vi gör det igen. Ibland känner jag ingen sexlust till honom, utan större sexlust till mig själv. Ibland vill jag hällre leka med mig själv om man säger så. Inget konstigt med det..
Det har varit lite såhär sedan i somras då vi hade en torka på nästan 1-2månad. Jag hade problem "där nere" med en sak och det kunde bli värre av sex så vi avstod tills ja blev bättre igen. Han visste väl om detta o respekterade det.
Efter denna toorkan känns det som att han inte "vågar" ta initiativ längre eller jag. Som att vi måste fråga innan istället och sådant.. Inget spontant. Vi har pratat om det men inget blir bättre...
Vi gör inte så mkt på vardagen eftersom jag är arbetslös och han går kvar i skolan. Sen sitter han ofta vid datorn o spelar medans jag är vid tvn.
På senaste har jag haft sexdrömmar om andra killar. Oftast att jag i drömmen "letar" efter en snygg kille, och som sedan slutar med att jag bara drar in han i ett rum och har vilt sex. Sexet är underbart, jätteskönt och känslan går inte att beskriva. När jag sedan vaknar upp känns det verkligt och när jag inser att det är en dröm
vill jag tbx igen i drömmen. Jag vill på något sätt att det ska hända på riktigt också.
Varför drömmer jag såhär??
Känner mig otrogen på något sätt när jag tänker att jag vill uppleva det på riktigt. Jag vill inte vara otrogen medvetet i vaket tillstånd men i drömmarna vill jag det?
Hjälp mig, vad är fel på mig? Vill inte känna lusten efter andra i drömmen. Vill känna detta efter min kille. Blir så osäker på mina känslor när jag drömmer såhär :(
vad kan jag göra??
Hälsn E.