Mamma i Köpenhamn?
Hær ær en till! Jag bor i Gentofte. Har en dotter på 3,5 och en tjej till på 6 veckor. Kommer gå hemma hela 2012. Får gærna kontakt till er bægge
Hær ær en till! Jag bor i Gentofte. Har en dotter på 3,5 och en tjej till på 6 veckor. Kommer gå hemma hela 2012. Får gærna kontakt till er bægge
Dottern går i børnehave. Dragør ligger ju i andra sidan av kph men det kunde vara kul att ses. Hur ser din vardag ut? Gissar på ditt nick att vi ær lika gamla
Jag kan såklart tá med døttra och leka æven om hon redan har børnehave. Och ni ska oxå vara vælkomna hit om ni har lust en dag
Hej, var bor du stump? Inne i byn eller utanfør? Jag ær som skrivit tidigare hemma med min 8 veckors och bor i gentofte. Har en tjej till på 3,5. Hon ær i børnehave en del av dagen.
Ok, har du lust att ses? Vi har bil så kan lætt førflyttas.
stump: jag har inboxat dig mitt mobil nummer. Hör av dig!
Sara G: jag ses en del med 'stump'. Arbetar du? Vi ses oftast i 'arbetstid' då vi bægge ær hemma med små. Du kan ju eventuellt inboxa mobil nr, så kan vi høras næsta gång vi ses. Var bor du? Ljos; det kunde vara kul att se dig oxå vid tillfælle. Vi kommer ju sækert gøra ngt utanfør arbetstid en dag.
Grr, skriver på telefon och då funkar inte alltid radbyten och liknande...