Inlägg från: HannaS86 |Visa alla inlägg
  • HannaS86

vad är eran hobby? jag har ingen...

Träning :) För 5 år sen hade jag aldrig trott att jag skulle träna igen men jag gick från att inte träna någonting till att träna 6-7dagar/vecka och det är beroendeframkallande :) Min gymkedja är väldigt bra med bra instruktörer som verkligen peppar. Det är trevliga medlemmar och man lär känna nya vänner, man märker att man hejjar på en massa personer och det är en grym stämning under passen. För att inte tala om den härliga endorfinkicken man får + att det såklart är bra för hälsan :)

Annars gillar jag att spela datorspel i äventyr- eller strategistil. För det mesta blir det äldre spel eftersom jag har några favoritspel jag återkommer till då och då och jag är för lat för att sätta mig in i nya spel ;)

En annan hobby som återkommer då och då är att brodera. Det finns så mycket kul motiv man kan göra (googla) och jag är rätt otålig av mig som person och vill t.ex. att det ska hända något mer medan jag ser på tv och då passar jag på att brodera eftersom jag känner att jag får något gjort :) Och sen blir det ju förhoppningsvis ett snyggt resultat med.

Svar på tråden vad är eran hobby? jag har ingen...