• Anonym (slaknade)

Vanligt att det inte GÅR att få upp en killes stånd när han är onykter?

Ja, jag undrar precis som i rubriken... Jag var med en kille igår (inatt) som var halvslak hela tiden. Han sa att det var för att han var onykter. Det gick liksom inte att jobba upp ett stånd heller. Jag har aldrig varit med om det och jag tror och hoppas på att jag är rätt skön i sängen... Jag provade det mesta, men det där riktiga ståndet uteblev. Har ni varit med om liknande, bara för att killen/du är onykter? Eller är det jag som var kass i sängen? 

• Svar på tråden Vanligt att det inte GÅR att få upp en killes stånd när han är onykter?
  • zid

Vanligt att den är lite på halvstång när de är onyktra. Min erfarenhet är att killen tycker det är jobbigare än vad jag tycker, de brukar tycka det är väldigt pinsamt. Ni får väl ta revansch i veckan istället :)

Cut off your nose to spider face
  • Whitetrash86

ganska så vanligt att redskapet inte funkar till 100% när killen är full...

som 118100 så fint säger Flört "Killar kan få svårt att få erektion vid berusat tillstånd eftersom alkohol bedövar nervsignalerna till hjärnan."

• Anonym (slaknade)

Ok, tack snälla för era svar :) Jag har aldrig varit med om det tidigare, att den liksom håller sig sådär halvslak hela tiden, oavsett akrobatik liksom ;) Det var inget som funkade, men han verkade kåt och "på" ändå. (Hehe, i smyg tänkte jag att det vore skönt om vi avbröt, men han verkade inte ha för intention att sluta, det var faktiskt lite mysigt ändå.. att han liksom ville fortsätta mysa oavsett)

• Anonym (slaknade)

Hehe, ölkuk. Det känns bättre än att det skulle vara mitt fel :P Bra ord!

• siamesia

Både erektion och orgasmförmåga kan påverkas negativt av alkohol, både för killar och tjejer.

Själv kan jag inte begripa varför folk överhuvudtaget envisas med att ha sex i onyktert skick!? Personligen har jag gjort erfarenheterna och är komplett ointresserad av allt sex som inte är kvalitétssex, så det skulle aldrig falla mig in att ha sex efter för mycket alkohol (och gränsen för när förmågan påverkas kan mycket väl gå vid ett par glas vin eller öl).

• zid
    mlinz skrev 2012-01-23 01:04:06 följande:
    Ölkuk kallas det! :p
    Eller vinballe :)
    Cut off your nose to spider face
  • Anonym (slaknade)

Vi var kåta helt enkelt och låg i samma säng. Därför envisades vi med det ;) Kvalitetssex eller ej... hehe

• Selma1966

De brukar vilja och tycka att de är fantastiska i sängen efter alkohol. Men oftast är de bara jobbiga och tråkiga efter för mycket. Jag undviker helt klart att ha sex när killen (eller jag) är för onykter. De har ändå ingen fingertoppskänsla kvar så även om de tycker att de är duktiga för att de håller på länge (för att vi kvinnor brukar vilja ta tid på oss) är det mest bara tjatigt.

Svar på tråden Vanligt att det inte GÅR att få upp en killes stånd när han är onykter?