• Anonym (slaknade)

Vanligt att det inte GÅR att få upp en killes stånd när han är onykter?

Ja, jag undrar precis som i rubriken... Jag var med en kille igår (inatt) som var halvslak hela tiden. Han sa att det var för att han var onykter. Det gick liksom inte att jobba upp ett stånd heller. Jag har aldrig varit med om det och jag tror och hoppas på att jag är rätt skön i sängen... Jag provade det mesta, men det där riktiga ståndet uteblev. Har ni varit med om liknande, bara för att killen/du är onykter? Eller är det jag som var kass i sängen? 

• Svar på tråden Vanligt att det inte GÅR att få upp en killes stånd när han är onykter?
  • Anonym

Jag hade sex när jag var full för några månader sen, min kuk fungerade helt normalt och den slaknade inte. Vet inte ifall det kan vara individuellt eller ifall det är för jag är rätt ung men funkade gjorde den;D

• Anonym (Nelly)

Om man är riktigt duktig på att suga så kan det gå, men det är mer jobb än det är värt. Hellre då en skön dusch och avstå den kvällen.

• Anonym

Japp, varit med om det med flera partners.

Även jag själv som är kvinna har svårt att överhuvudtaget få orgasm om jag druckit.

• Anonym (sappis)

Jag ligger bara med nyktra killar så jag har inte de problemen.

• PrimitivMan

Vet inte om jag håller med om att det skulle vara mer problem med ståndet full. Beror så klart hur packad man är.

Däremot blir det ofta lite evighetsmaskin. Att få utlösning kan ta lång tid.

• Anonym

Har vatt med om d mer än en gång med fler än en kille.
    Min nuvarande sambo har dock en hårfin gräns för att va onykter så han kan hålla på hur länge som helst eller onykter så den inte vill stå. Man får liksom prova, har han gått över den hårfina gränsen så brukar vi strunta i d.

• Anonym (Man)

Det blir inte samma tryck på blodflödet. Därav inte lika hård. 

Jag tycker att känseln är annorlunda. Man känner inte lika mycket när man är berusad. Man ska vara nykter, mycket bättre!

• Tom Araya

Konsekvenserna av alkoholintag vad det gäller erektion bruka uppstå först vid ganska kraftig berusning men jag kan tänka mig att det är annorlunda om man redan i nyktert tillstånd har vissa, mindre erektionsproblem och kanske är lite nervös med en ny tjej.

Sedan är det naturligtvis olika på hur tjejer uppfattar det.
    Jag träffade en tjej som tyckte den borde stå bara av lite hångel och att vi tog av oss kläderna...Obestämd

• Anonym (slaknade)

Tack för alla synpunkter och at ni delar med er av era erfarenheter. Jag ser när jag läser TS att jag låter som en fjortis. Men jag har faktiskt aldrig stött på någon som varit sådär konstant halvslak, så jag tog åt mig lite. Killen i fråga hade varit väldigt onykter under kvällen och sen somnat i min säng. Han sov i ganska många timmar innan han fick sällskap i den, men det finns en stor chans att det har med alkoholen att göra och inte att jag har en kass sugteknik. Puh! ;)

Dessutom var han nog nervös, precis som några av er skriver. (Citatfunktionen funkar inte, så det blir lite oartigt nu när jag inte nämner er vid namn.)

Hur som helst, han vill gärna ses igen i nyktert tillstånd, men jag är inte säker. Det har inget med vin/ölballe att göra, utan med helt andra faktorer.

• Anonym
    Anonym (slaknade) skrev 2012-01-23 11:03:21 följande:
    Tack för alla synpunkter och at ni delar med er av era erfarenheter. Jag ser när jag läser TS att jag låter som en fjortis. Men jag har faktiskt aldrig stött på någon som varit sådär konstant halvslak, så jag tog åt mig lite. Killen i fråga hade varit väldigt onykter under kvällen och sen somnat i min säng. Han sov i ganska många timmar innan han fick sällskap i den, men det finns en stor chans att det har med alkoholen att göra och inte att jag har en kass sugteknik. Puh! ;)

Dessutom var han nog nervös, precis som några av er skriver. (Citatfunktionen funkar inte, så det blir lite oartigt nu när jag inte nämner er vid namn.)

Hur som helst, han vill gärna ses igen i nyktert tillstånd, men jag är inte säker. Det har inget med vin/ölballe att göra, utan med helt andra faktorer.
    I vilket fall kommer killen att tro att det har med hans prestation att göra... sköt det snyggt nu!
Svar på tråden Vanligt att det inte GÅR att få upp en killes stånd när han är onykter?