Inlägg från: dendärdamen |Visa alla inlägg
  • dendärdamen

Hon väljer dildon före mig

Brukar kunna göra samma som henne faktiskt, men sker så sällan att min sambo inte blir lidande ;P

Rekommenderar att ni köper en klitorisvibrator och har med under erat sex, bara så jag kan komma vid sex och då blir det roligare =)

Sex ger mig inte så mkt utan en vibrator med, så testa det om ni inte redan gjort det =) 

• dendärdamen

Prata med henne och berätta hur du känner!

Ni måste ju komma på något som passar båda! lycka till! 

• dendärdamen
    Anonym (Hanna) skrev 2012-01-23 18:01:00 följande:
    Att onanera och ha sex med en partner är två helt olika saker.

Du runkar aldrig?

Jag använder dildo när jag onanerar, o oftast när jag onanerar är jag inte sugen på sex med en partner. Utn vill bara snabbt komma.

Låter som om du borde jobba lite med självkänslan.
    fast om sexlivet blir lidande?

• dendärdamen

Jag tycker att det är ett problem.

Om en man runkar så mycket att han inte vill ha sex - då blir sexlivet lidande och då klagas det.
    Om en kvinna onanerar mycket och inte vill ha sex vilket i detta fall leder till att deras gemensamma sexliv blir lidande då är det helt okej?

Nej, jag tycker du ska prata med henne och förklara. Och återigen, om hon inte kan komma under erat sex och det är det hon är ute efter tycker jag att en vibrator vore perfekt! =) 

• dendärdamen
    Anonym (Skillnad) skrev 2012-01-23 18:30:22 följande:
    Men vad är det som säger att hon skulle bli mer sugen på partnersex om hon slutade onanera?

Men helt klart borde de jobba på att kunna göra så att hon kommer även när de har vanligt sex! Med eller utan hjälpmedel.
    Det är givetvis ingenting man kan veta först hon slutar onanera och har sex istället.
    Vissa blir ju lätt lata och vill ta den "enkla" vägen - vilket är helt okej, OM inte det gemensamma sexlivet blir lidande.

Jag vet också att det är två helt olika saker och det är givetvis mindre krävande att sitta för sig själv och ha det skönt, speciellt om man inte kan komma under sex. Men eftersom det ÄR ett problem för Ts  då han hellre vill ha mer sex så tycker jag att dem ska prata om det, införskaffa lite leksaker och ser hur det går.

Om hon fortfarande bara vill leka med sig själv får ju Ts ta ställning till om han vill vara delaktig i sådana tråkigheter.

Hade min sambo bara runkat och inte velat ha sex (utan några bra skäl) hade jag nog blivit väldigt ledsen och det är viktigt att partnern förstår det. 
Svar på tråden Hon väljer dildon före mig