Inlägg från: Anonym (Less) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Less)

Hon väljer dildon före mig

Hej!
    Min sambo och jag har varit tillsammans i 2,5 år. Vi har det jättebra på alla sätt, förutom när det kommer till sex. Vi har sex knappt 1 gång i veckan. Jag skulle vilja ha sex 4-5 ggr i veckan, hon säger sig vara nöjd med läget som det är.

Till saken hör att hon flera ggr i veckan använder sin dildo när hon är själv. Jag har frågat varför vi inte har mer sex om hon ändå är kåt och vill använda dildon. Hon menar att hon inte är direkt kåt när hon tar till dildon, utan har mer en känsla av att hon måste få komma. Det liksom kliar i henne och hon måste därför använda dildon. Hon kan inte komma när vi har sex (det har hon aldrig kunnat med tidigare partners heller) så dildon blir ett sätt att få komma. Hon kör inte upp dildon i fittan utan använder vibratorn för att stimulera klitoris.

Jag kan inte hjälpa att jag ändå tycker det är märkligt. Om man vill använda dildon, är man väl kåt och sugen på sex. Eller? När tar ni tjejer till dildon? Är det alltid som ersättning för vanlig sex, eller kan det vara ett komplement?

Blir ledsen av att hon använder dildon då det känns som att hon väljer den framför mig. Undrar om hon gillar att ha sex med mig överhuvudtaget...

Vad säger ni tjejer? Hur ska jag uppfatta detta?

• Svar på tråden Hon väljer dildon före mig
  • Anonym (Less)

Tack för tipsen, dendärdamen!

• Anonym (Less)

Tack för era kloka synpunkter. Jag hade inte haft problem med att hon onanerar om vi hade haft normalt mkt sex. Men det kanske är så att vi inte hade haft ner sex om hon avstod dildon. Dvs att hennes skäl till att hon onanerar är andra än att hon föredrar dildon framför sex med mig. Ngn sa att det kan vara för att komma ner i varv som hon onanerar. Just det har hon faktiskt nämnt som ett av skälen

• Anonym (Less)

Hanna: sexet blev sämre för ca ett år sedan. Trots att vårt förhållande är minst lika bra nu. Hon säger att hon helt enkelt inte har lust. Hon är nöjd med att ha närhet (vilket vi har mkt) utan sex. Kan det bero på att vi har för mkt vanlig närhet ( kramar, pussar)?

• Anonym (Less)

Nej, inget har hänt som borde påverka sexlivet negativt. Tvärtom blir nog vårt förhållande starkare o starkare. Det är bara sexlivet som inte fungerar. Men för mig har det blivit jobbigt. Blir sexuellt frustrerad!

• Anonym (Less)

Just sexlivet är ju lite känsligt att prata om. Men generellt kan vi prata med varandra bra

• Anonym (Less)

Tack alla för era synpunkter. Även om jag ju inte har några säkra svar på varför hon onanerar mer än hon vill ha sex, förstår jag mkt mer om hur ni tjejer fungerar. Har därmed också större förståelse för varför hon behöver onanera. Ska definitivt föreslå att hon använder dildo el motsv samtidigt som vi har sex!

Svar på tråden Hon väljer dildon före mig