Hon väljer dildon före mig
jag är nog lite som din tjej. onanerar ofta med hjälpmedel med vill sällan ha sex (vilket iof har en helt annan förklaring men det hör inte hit). den stora skillnaden är nog att jag kan komma även vid samlag.
men det jag framför allt vill säga med mitt inlägg är att jag förstår precis vad din tjej menar med att hon inte direkt är kåt utan mer behöver/vill komma. onanin blir en avslappningsteknik/sätt att stressa ned. onani med dildo/virbator är definitivt ett komplement t sex som inte ens riktigt tävlar i samma liga. för mig är det nästan två olika saker.
däremot förstår jag att det känns trist för dig att känna det som att du blir bortvald. jag tror som många andra att det säkert även handlar en hel del om att hon inte kommer vaginalt. i en perfekt värld/relation har man sex så mkt som båda vill och dessutom onanerar så mkt/lite som man själv vill som "komplement". köp en vibrator ni kan använda tillsammans under sexet! det känns kanske lite konstigt i början men livet är för kort för att man ska låta sig begränsas av ideer om hur saker bör eller ska vara.
rekommenderar varmt det här ägget. prisvärt, starka vibrationer och lättanvänt. http://www.lovetool.se/visa_produkt.asp?id=345&t=Egg+Smoothie&lang=sv