• Anonym

Hon väljer dildon före mig

Låt henna andvända vibratorn när ni knullar. Kommer kännas bättre för dig och säkert för henne med. då får hon ju orgasmen med dig. = båda nöjda  

• Anonym

Berätta för henne precis vad du känner och använd dildon ihop, undersök nya sätt och nya leksaker som kan hjälpa henne att komma. Jag kan "lova" att det blir mkt bättre och roligare för er båda då. För ingen vill ju se den andre gå "lott lös"

Jag kan själv känna för att enbart få komma ibland utan att vara kåt och det är ärligt talat den enda gången jag onnanerar. Dock är det inte enbart vid onnani som jag kan komma utan även vid sex oxå.

• Anonym

Det låter som en omvänd situation som många kvinnor skriver om porr och runkning, undrar om det kan ha ett samband? Obestämd

Känner du dig bortvald som man alltså? Att dina grejor inte är tillräckliga för att ge henne njutning? Hur ofta onanerar hon? Det låter ju som det är det enda hon gör när jag läser ditt inlägg. Vad menar hon med kliar? Onanerar hon för att hon är tvångsmässig eller är hon verkligen kåt?

• Anonym

Det är inte så konstigt att hon väljer dildon framför sex om hon aldrig kommer vid samlag. Det kan vara mysigt och bra med sex ibland utan att komma, men 4-5 gånger i veckan och inte en enda orgasm på det är bara jobbigt och ger skavsår för ingenting. Jag hade också jättesvårt att komma tillsammans med någon annan tidigare. Jag var osäker och vågade inte ta ansvar för min egen orgasm, kan dessutom över huvud taget inte komma vaginalt. Då var det lättare och kändes tryggare att fixa det själv, ifred. Men sedan började jag själv se till att få orgasm under sex. Genom att antingen använda fingrarna på mig själv eller att använda en dildo, samtidigt som samlaget pågick. Det funkar jättebra och gör själva sexet betydligt mer värt. Speciellt efter att jag sedan lärde upp min sambo så att han också kan få mig att komma med hjälp av fingrarna eller en dildo (även om det fortfarande ofta är smidigast att jag gör det själv).

Fråga din tjej om hon inte vill lära dig hur hon gör. Eller om hon inte kan inkludera dildon nästa gång ni har sex.

• Anonym

jag har aldrig kunnat komma vid sex däremot om ja onanerar själv eller killen slickar mig tills det får för mig. men aldrig under själva sexet har ja kommit.

• Anonym

Kan bara säga att jag vet hur det känns TS, jag och mitt ex som hon e numera hade nästan aldrig sex för att hon aldrig ville, hade ofta huvudvärk och sånt. ( Tror det va nästan ett år sedan när det tog slut ) Däremot använde hon sin vibrator ett par gånger i veckan.   Så jag vet precis hur du känner. Jag kan bara ge dig rådet att försöka prata med henne om det och förklara hur du känner. Vi försökte med en sexrådgivare men tyvärr fick vi aldrig tag på någon bra och som förstog min frustration.  Jag vet ju inte hur erat sexliv och sånt är förövrigt mer än det du har skrivit här, men försök med lite byteshandel. T.ex om hon ber dig diska eller dammsuga så svara att det kostar och om hon frågar hur mycket säg att du tar bara betalt i natura....;)

Hoppas det löser sig för er, ni kan ju kanske bara vara inne i en svacka just nu....  

• Anonym
    Anonym (Skillnad) skrev 2012-01-23 19:31:24 följande:
    Nja, nu förenklar du ekvationen lite FÖR mycket. Bara för att man har bra sex och kan komma då (med eller utan hjälpmedel) så gör ju inte det att behovet av egensex försvinner!

Onani är INTE något slags bevis för att partnersexet per definition är dåligt!
    Håller helt med här!

Sex med en annan person är inte bara en fråga om att vara kåt och att få komma. Det är att umgås intimt och kräver samspel och kommunikation. Att onanera är att få vara ifred med egna tankar och egen njutning. Man kan behöva båda. 

Förresten kan man finna samspelet vid sex så krävande att man drar sig för det. 
Svar på tråden Hon väljer dildon före mig