Bildtråd - Vi som väntar tredje barnet i Juni/Juli 2012
Inköp, frågor, magar eller helt enkelt bara något man vill visa upp!
Inköp, frågor, magar eller helt enkelt bara något man vill visa upp!
Favoritiserar och lägger in lite bilder i morgon eftersom jag ligger med luren i sängen nu :)
Vad bra med en bildtråd, kommer en.ULbild från mig imorgon :).
Lilla Hoppsan i v.18+1. Beräknad till den 24 Juni :)
Jag hoppar in här, gick förbi Lindex för någon dag sedan och kom hem med en söt body och ett par röda byxor med ank stjärt . Vad söta ul bilder ni har. Barnvagn är de roligaste att köpa .
lilla bulan till vänster uder naveln. taget i går morse med mobilen därav den dåliga kvaliten på bilden.
vecka 14+2 på bilden
Här kommer en bild på våran lilla trea <3
Bilden är från kuben i vecka 11+6 tror jag??
Bebben är vänd hitåt och stirrar rätt in i "kameran", blivande fotomodell antagligen ;)
Tycker även man kan se tre tydliga streck mellan benen, tyder på tjej va ? Även om man blir lite misstänksam när strecket i mitten sticker ut lite ..
För våran del spelar det ingen roll =) Hoppas bara tiden går fort till sommaren så vi snart har våran lilla älskling här, längtar redan galet mycket!
Bilden är från kuben i vecka 11+6 tror jag??
Bebben är vänd hitåt och stirrar rätt in i "kameran", blivande fotomodell antagligen ;)
Tycker även man kan se tre tydliga streck mellan benen, tyder på tjej va ? Även om man blir lite misstänksam när strecket i mitten sticker ut lite ..
För våran del spelar det ingen roll =) Hoppas bara tiden går fort till sommaren så vi snart har våran lilla älskling här, längtar redan galet mycket!
Vilken söt bild.