-
Fast jag måste köpa dyra BH:ar eftersom inga billiga finns i min storlek. Och mina håller aldrig länge. Ett par månader så har byglarna knäckt på mitten eller grävt sig ut ur tyget i armhålorna och så. Trots att det är rätt storlek och allt. Så nu har jag två BH:ar som kostade 600 spänn vardera. Bådas byglar fick jag ta bort efter max en månad (den ena efter typ två veckor) eftersom de antingen knäckts eller tagit sig ut ur tyget. Så... värda pengarna? Tveksamt. Hållbarhet? Njä.Lacey skrev 2012-01-23 23:34:31 följande:Ordentlig bh kostar lite, men är värd varenda öre. Helt annan passform och hållbarhet.
-
Jag tror att jag redan skrivit i denna tråden, men jag skriver igen: Bonprix. Jag beställde BH:ar från dem för ett par veckor sedan och jag är helnöjd med dem. Köpte denna modellen www.bonprix.se/produkt/bh-2-pack-e-kupa-vit-vitsvart-926891/%C3%B6kresultat+-+bonprix.se&siteArea=search&pageType=search&pointOfSaleLongId=2&showVariantThumbs=1&searchShop=1&prudsys_carousel_key=search&orderNumberShop=1 i olika färger. Tvåpack för 129 kronor. Och de är jättebekväma och ger stöd. Just de där hade inte F-kupa, men det finns många andra med både F- och G-kupa på Bonprix och inga BH:ar där är särskilt dyra. När jag har köpt där så har jag gjort så att jag beställt flera olika och sedan har jag provat mig fram till rätt storlek hemma och skickat tillbaka resten. Då får man betala returfrakt, men det blir ändå mycket billigare än att gå till en special-BH-affär som jag gjorde innan.