Smiter in i den här tråden jag med :) Om det går för sig?
Allt började 2006 på sommaren när jag fick så ont i magen att jag inte kunde gå.
Hade precis slutat med p piller eftersom att jag och min före detta pojkvän bestämde oss för att försöka bli föräldrar. Så fick åka ambulansen in på akuten och gick igenom utredningar. Fick diagnosen PCO bara 17 år gammal, fick lite panik över att jag kanske aldrig skulle få mig ett kärleksbarn. Har alltid önskat att bli en ung mamma, men så blev inte fallet. Blev gravid augusti 2009 men fick missfall i vecka 8, då var inte jag och mitt ex tillsammans längre vilket kanske var lika bra att det gick som det gick. Träffade min nuvarande pojkvän mars 2010, och vi har ju försökt och försökt. Men inte blivit något än, beslutade nu att göra allt för att gå ner i vikt, dvs sluta med läsk, godis, skräpmat.. Vågen står på -3 kg nu efter 2 veckor och jag hoppas att den går ner mer. För nu jäklar ska jag ha det finaste som någon någonsin kan ha! Funkar det inte att bli gravid efter att gå ner i vikt, så börjar vi nog med pergo.
Blir ganska stressad också när vänner kommer och säger att dom är gravida osv, nästan hela min kompiskrets har barn nu eller är gravida eller ska få barn 2.
Känner att det är elakt att inte bli glad för deras skull, men jag kan bara inte.
Känner mig mer misslyckad att jag inte kan ge min pojkvän ett barn!
Någon som känner lika som mig?
Namn Behandling BIM Status Försökt sedan
Barreliten Puregon 3:försöket Sprutstart 5/11 Sept 2010
Juliii86 Pergo 2: kuren 12/11 Väntar på BIM Juni 2008
hoppfull idag Sprutor/IVF Ska ta alla prover Jan 2011
valkyrie väntar på pergo vet ej väntar på mensen Jan 2009
Nightrose Puregon 5:e försöket 28/1 Sprutstart 1/1 Feb 2010
Matilda03 väntar på pergo vet ej Väntar på mensen April 2011
Celbia ingen behandling 25-26/1 Väntar på BIM Sept 2011
rosalack pergo 14-15/2 väntar på äl och + länge....
Elin8906 ingen behandling vet ej väntar på mens Juli 2006