• Khaleesi

Om du tvingades ge ditt barn ett Harry Potter-namn...

Om dessa var de ENDA namn du fick välja mellan till ditt barn - vilket skulle det bli?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 16:24
    Annat-alternativet syftar givetvis på ett annat namn som förekommer i Harry Potter. Typ Hedwig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du tvingades ge ditt barn ett Harry Potter-namn...
  • CeeJay

Lily - såklart Min minsta heter Lilly i andranamn så för mig var valet inte så svårt.

• tahira
    Jag tycker att det finns massor av vackra namn där!

Lucius, Neville, George, Draco och James är hur fina som helst. Draco är favoriten.

På flickor gillar jag Hermione, Luna, Fleur, Lily, Narcissa och Ginny. Fleur är helt otroligt vackert. 
    Röstade på Draco.
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.com
  • Miss P71

Luna skrev jag.. gillade dt namnet..Glad

• MaaxMaax

Ginny gillar jag faktiskt skarpt.
    Kallar min lilla dator för det. Min stora dator heter Jenny...Cool (Jag är helt normal annars)

• Skarpa

Jag har redan en Hedvig, så svaret är väl givet

Feed me cookies and I'm all yours ♥
  • Kvackismamma

Jag är inget fan av Harry Potter men överst på namntoppen här hemma är Harry och Lily så skulle inte behöva bli tvingad :) (röstade på Harry eftersom jag såg det först) 

• tahira
    MaaxMaax skrev 2012-01-26 18:20:57 följande:
    Ginny gillar jag faktiskt skarpt.
    Kallar min lilla dator för det. Min stora dator heter Jenny...Cool (Jag är helt normal annars)
    . Min lilla dator heter Murdoch. 
    Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.com
Svar på tråden Om du tvingades ge ditt barn ett Harry Potter-namn...