Inlägg från: Bullen i ugnen |Visa alla inlägg
  • Bullen i ugnen

Vad tycker ni om Lidl?

Jo då, de har faktiskt väldigt bra grejer. Förutom deras smörgåspålägg som skinka mm, den smakar kattmat enlugt mig. Men resten av grejerna är ju bra, de har ju dessutom vanliga märken som Arla, Lipton, osv osv.

• Bullen i ugnen

Vi har köpt mörk choklad där som har varit bra. Killen gillar deras "ljusa" choklad också, jag är inte så förtjust i choklad som smakar marabou... Deras grekiska yoghurt är enligt mig den bästa! Äter det med flytande honung ibland. De har pinnglass som är väldigt god, påminner om Solero. Frukten och grönsakerna är ju billigare där, och inget fel på den. Har inte provat detas konserver men enligt min mamma så är de jättebra. Toalettpapper och hushållspapper, tandkräm och tvål mm mm kan man ju lika gärna köpa där. Det är som sagt bara deras skinka som jag verkligen inte gillar.

• Bullen i ugnen
    Wittra skrev 2012-01-28 21:46:36 följande:
    Undrar en sak, läst tråden och konstaterar att många svarar att dem älskar exempelvis ost eller frukt från Lidl men också typ enda ni handlar...alltså ni har olika favoritprodukter från Lidl. Men åker ni alltså runt bland olika affärer då?

jag tycker att handla mat är astråkigt, visst kul och härligt att kunna fylla kyl, frys och skafferi med mat men ett såå tråkigt moment ju . Att handla. Skulle jag då åka runt mellan olika affärer skulle jag bara bli ännu tröttare på skiten.....så hur gör ni då? Handlar ni allt på ett ställe eller stannar ni t.e.x vid Lidl för att köpa just den där goda korven eller osten?  

Japp. Men nu är det så attvi nästanbara har en ICA Nära som ligger i närheyen. Dåligt sortiment, överpriser, och de försöker dessutom sälja gamla saker. Så det känns liksom inte så kul att gå och handla där... Då kan vi lika gärna gå lite längre till Lidl och sedan komplettera genom att handla resten på ICA.
Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?