Inlägg från: UntilTheDark |Visa alla inlägg
  • UntilTheDark

Vad tycker ni om Lidl?

Gillar deras choklad.

• UntilTheDark

Gillar framförallt deras gräddchoklad, nån blå förpackning på 200 g, och vita chokladen i samma märke. Sedan finns nån annan choklad med jordgubbsfyllning....mmmmm älskar tysk choklad!

• UntilTheDark
    Wittra skrev 2012-01-26 20:38:04 följande:
    Men alltså är det bra, fin choklad? Tror jag köpte nån tysk choklad på ÖB eller Rusta någon gång, kändes jätteäcklig. Liksom jättesöt och själva chokladen kändes inte alls som bra kvalite?
    Det är säkerligen ingen superkvalitet....men somsagt har alltid älskat tysk choklad. Det finns väll sämre och bätte märker som i alla andra affärer.
  • UntilTheDark

Deras vaniljglass har för övrigt fått högst betyg eller nått i nån undersökning och är riktigt god.

• UntilTheDark

Det där om hur de behandlar personal är inte sant! Otrolig skröna....eller har det iallafall inte hänt här i Sverige.

• UntilTheDark
    Wittra skrev 2012-01-26 20:59:58 följande:
    Bryr mig inte om det hände i Sverige eller inte, tyckte det var lika knäppt för det...
    Ja det är bara att skita i att gå till lidl då?? För övrigt tror jag det finns många mataffärer som inte hanterar sin personal eller mat allt för väll alltid.....tyvärr.
Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?