Inlägg från: Grande Rock |Visa alla inlägg
  • Grande Rock

Vad tycker ni om Lidl?

Visst finns det mycket "dålig" mat på Lidl, men man måste ju inte köpa den. Det finns mycket bra mat där också, till en billig peng. Jag handlar på Lidl någon gång i månaden, färsk frukt & grönt, frysta grönsaker, basvarom som ris etc och kött när de har bra priser.

• Grande Rock
    Wittra skrev 2012-01-27 21:13:36 följande:
    så först åkte varorna förbi kassörskan och sen packade man ned allt i vagnen för att sedan packa upp allt på en bänk längre bor? Det låter som onödligt många moment? Vad är så fel med att kassörskan slår in varorna och sen packar man dem i påsarna?
    Om kunderna behärskar systemet får du mycket bättre flöde genom kassan. Man behöver inte vänta på folk som inte hinner packa färdigt.
  • Grande Rock
    Wittra skrev 2012-01-27 21:33:39 följande:
    Okej, ja jag vet ju inte hur andra gör men för mig har det aldrig varit ett problem. Man måste ju ändå packa ned varorna från bandet till vagnen?
    Hur andra gör? jo man står otåligt i kassakön och irriterar sig på alla som skall kontrolläsa kvittot istället för att packa sina varor.

Sant varorna skall, av kunden, hanteras en gång extra, detta sker alltså under tiden som kassapersonalen scannar nästa vara och kassan framåt är tom så fort du har betalat. smidigt som rackarns.
Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?