Så otroligt svårt att låta bli att messa, mejla eller ringa honom=(Om jag ska messa vad ska jag skriva och när??
Är tillsammans med en kille sedan några månader tillbaka. Vi messade och mejlade varandra oftast flera ggr om dagen och väldigt gulliga mess...nu får jag bara korta opersonliga mess tillbaka och vi pratas vid max 3ggr i veckan om ens det =(.
Kan inte träffas så mycket heller då han har ett resjobb, barn varannan vecka osv...
Har tänkt att jag ska sluta skicka så gulliga mess till honom (har behärskat mig så nu skickar jag max ett per dag) men oftast får jag inget svar alls eller väldigt kort och opersonligt. Jag är alltid den som frågar när vi kan träffas och jag har ändå påpekat detta för honom flertal gånger och ingen bättring. Träffade honom för ca 12 dagar sedan och då var han iallafall lite kramig och ville att jag skulle stanna kvar på mat och sova över. Men jag ville inte ha sex fast att jag hade lust bara för att inte åka dit enbart för mat och sex , vill ju inte vara ett kk...
Nu har han varit sjuk sedan i söndags och jag har varje dag messat och frågat hur han har mått och fått tillbaka svar på typ 2 meningar att han mår dåligt. Skickade sista messet igår kväll och har inte fått något svar ännu.
Har också skickat ett jättelångt mejl hur jag exakt känner för honom och hur seriös jag är med det här och att han ska vara ärlig. Har lättare att få ur mig det jag vill på ett bra sätt genom att skriva och därför mejlade jag. Han har inte svarat på mejlet heller.
Men för drygt 1,5 månad sedan så mejlade han att han tycker att jag är underbar och att han självklart vill att vi ska flytta ihop men att vi måste ta det steg för steg för barnens skull osv.
Jag är så sugen att messa honom nu godnatt men det känns ju inget bra när han inte svarar. Han hade faktiskt ringt mig en gång igår kväll men då hann jag inte svara...
Hur tycker ni att jag ska göra nu? Han är bara hemma fram till söndag och sedan åker han på jobb utomlands i över en vecka och jag har barnen veckan efter så då kan vi inte ses på länge igen...längtar efter honom så att jag håller på att bli galen.
Ska jag messa honom imorgon igen och vad tycker ni att jag ska skriva??? Skäms faktiskt lite över mejlet jag skrev då jag utelämnade mina tankar och känslor helt. Jag har varit väldigt öppen och visat mina känslor också i mina mess men det här var "all in"....
Snälla ge mig råd!!