Vi som använder kosttillskott eller andra "metoder" för att öka chansen
Har försökt bli gravid länge. provat bisolvon mm utan framgång. fick tipset om grapefruktsjuice och blev gravid på en gång men fick tyvärr missfall i måndags.
Har försökt bli gravid länge. provat bisolvon mm utan framgång. fick tipset om grapefruktsjuice och blev gravid på en gång men fick tyvärr missfall i måndags.
Mama90 drick mycket. jag drack ca en halv liter om dagen. just nu har jag börjat pressa själv i en råsaftcentrifug. samtidigt har jag beslutat om att en gång för alla gå ner dom där sista kilona. nu jäklar
Angående grapejuicen. jag dricker den från mens till ägglossning. inte under ägglossning
Jag dricker vit grapefruktsjuice. ett stort glas direkt när jag vaknar och ett stort innan jag lägger mig. antingen tropicanas eller så pressar jag själv
Hmmm har nu läst massor om grapefrukt. det stimulerar östrogen. därför blir man lättare gravid. men den kan även öka missfallsrisken så man måste sluta precis innan ägglossning. en grapefrukt om dagen är så krafyfullt att det tom ökar risken för bröstcancer. Men det ökar graviditetschansen ganska mycket. hmmm
Åååh vad härligt missmollis. grattis
Själv blöder jag fortfarande efter missfallet. har även börjat med berocca efter ett tips från min gynläkare
Missmollis jag fick missfall i vecka sex enligt min gynläkare påpekar flera studier att barnlöshet kan bero på bla b6 vitamin brist. missfallsrisken var nästan 400% lägre hos dem som hade gott om olika b vitaminer. hade ingen aning. berocca har massor av olika b vitaminer. mer än normala tabletter
Nu har jag äntligen slutat blöda. hade nästan bara bruna blödningar men gyn såg bara hinnsäck och gulesäck på vul. var i vecka sex. ska ta ett grav test ikväll. vill börja planera nästa och hjärnan måste se det där hemska negativa testet. har tom inbillat mig att jag är fortfarande gravid fast jag inte har några grav symptom
Tack lillaskrutt. testet vart starkt positivt på engång. Mycket starkare än innan missfallet. förstår inte
Tack för allt pepp. Ni har nog rätt. säkert gamla hormoner men förstår inte varför testen är starkare nu än då. ska försöka lugna ner mig
Visst är det orättvisst? hahaha eller som min kollega, hon behöver bara lukta på ett par kallingar för att bli gravid
Nu har jag tagit en grape paus. enligt min app womanlog borde jag ha ägglossning men tvivlar starkt på det pga missfallet. antar att det tar ett tag innan allt synkar igen. börjar med grapen vid nästa mens. men har duckit nu ändå i tio dagar
Lillaskrutt, sexa på. Ägget sks ju färdas ner också
Oj vilken mix miki 77. om det inte tar sig nu....vete sjutton ta en berocca kur också... b vitamin brist är vanligt bakom infwrtilitet...har börjat en berocca kur nu. så fort jag får tillbaka mensen efter missfallet börjar jag med grape. tror att det hjälpte mig sist
Vad härligt aaster har du fått några symptom ännu?
Grattis mama90j. plussade också på grape men fick tyvärr missfall. ska försöka snart igen. grapen är suverän
Min kusin fick plus idag med grapefrukt. efter tre års försök hur många här har plussat med grape förutom jag. fick tyvärr missfall men startar verkstan igen. imorgon ska det inhandlas grape
Nu äntligen är allt hcg borta efter missfallet. börjar med grapefruktsjuice idag
Stor kram Älva! =(