Inlägg från: Bumblebeegirl |Visa alla inlägg
  • Bumblebeegirl

Skönhet

Jag är för både restylane och bortox och andra skönhetsingrepp. Varför inte upprätthålla sin skönhet när det finns möjligheter??

• Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 15:52:24 följande:
    Kan man göra på naturligare vis också.

Jasså! Hur? Alla blir vi äldre och ALLA får rynkor förr elr senare. Varför inte piffa till sej om man nu vill? Jag tror personligen att dom som sitter här på FL och gnäller att det är fel med botox och restylane i själva verket inte har råd med det själva. Avundsjuka.
  • Bumblebeegirl
    katze skrev 2012-01-27 15:59:25 följande:
    nej absolut inte! jag tycker inte att det är snygt.

Jag tycker det är snyggt till en viss gräns, nu snackar inte jag Hollywood-looken. Varför inte förlänga den skönhet man har ännu fler år. Jag ska snart göra några "lättare" ingrepp och jag bryr mej inte om vad nån tycker om det.
  • Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 16:01:37 följande:
    har förresten visst råd. Sparade för inte så länge sedan till en skönhetsoperation, men kom som tur är på bättre tankar... nu kan jag göra annat för dom pengarna.

Vad bra för dej. Jag har inte sparat pengar till det jag ska göra. Har pengar till både det OCH andra saker som jag tänkt göra elr köpa. Det är lycka det!!
  • Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 16:10:42 följande:
    Jag dömer inte ut en person som är utseendefixerad eller rädd för att åldras. Tvärtom förstår jag att det är naturligt eftersom världen ser ut som den gör. har själv också varit utseendefixerad och fy vad dåligt jag mådde efter jag fick barn när allt bara hängde. Men jag har börjat tänka om och vill bara uppmuntra till att man ska tänka lite djupare på varför man gör det och vilka konsekvenserna blir.
    Inget hänger iaf på mej efter att jag fått mina 2 barn. Har väl jäkligt bra gener då!! Sikken tur vissa har.
  • Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 16:12:40 följande:
    Vad härligt att du är lycklig. :) Kan man vara utan massa pengar också..

ja, jag råkar ha turen i mitt liv att ha både pengar och lycka. Anar jag lite svensk avundjuka månntro
  • Bumblebeegirl
    trams29 skrev 2012-01-27 16:17:31 följande:
    Vad man gör är väl ändå upp till var och en..? Jag solar regelbundet, har op brösten, bleker håret mm.. Jag har dessvärre för kort hår för extentions.. Hade iofs nog inte skaffat det heller (är för snål.. Haha) Funderar på att fylla ut läpparna en aning för att slippa ha en "sträck mun".. Men jag vill se bra ut och Det står jag för ha en go fredag alla
    Bra skrivet! Vem vill inte se bra ut. Häromdagen fick jag helt otippat höra av en jag känner att jag var snygg! Det gjorde mej jätteglad.
  • Bumblebeegirl
    katze skrev 2012-01-27 16:32:13 följande:
    vet du det far jag höra av vilt främmande och vänner nästan dagligen. klart man blir glad av det. men det är langt i fran dom enda komplimanger jag far jag far komplemanger för saker jag gör och för saker jag säger odl sa det käns som en del av dom saker jag far komplemanger om. om du bara far en komplemang nagon gang i halvaret eller sa och da bara över dit utsende kan jag första att utsendet blir viktigt.
    Ja du vet inte mkt du! Jag är väldigt nöjd med mej själv, men att få höra att man är snygg plus andra positiva saker om en själv gör att man blir väldigt glad. Är själv bra på att ge komplimanger till folk som jag tycker gjort nåt fint med sitt utseende eller gjort nån vacker osjälvisk handling mot en annan person. Och ja, utseendet ÄR viktigt, för mej och för många andra.
  • Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 18:09:24 följande:
    Märker att ni undviker att svara på inläggen där jag ber er att ttänka lite längre i vad det blir för konsekvenser av utseendefixering.. varför? För jobbigt att tänka på? ;)
    Det är ingen som bryr sej om det, vi bryr oss bara om vårt utseende och inget annat!
  • Bumblebeegirl
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 18:13:01 följande:
    exakt

Hehe
Svar på tråden Skönhet