• Otäcking

Skönhet

NSM skrev 2012-01-27 14:27:05 följande:

Vart har jag sagt att hon ser ut som 14 åring? Det hade inte varit särskilt vackert! jag jämför hur hon ser ut med andra i hennes ålder och att hon alltid sett yngre ut än sina jämngammla!

Aaah. Så det viktiga är att man har goda genetiska underlag så man ska se yngre ut än vad man är? Ja, det var ju inte utseendefixerat alls. Inte det minsta skenheligt av dig.
  • Otäcking
    NSM skrev 2012-01-28 13:21:08 följande:

Nej inte alls så jag menar.

Det som jag sgat hela tiden och kan säga igen är att jag föredrar det naturliga. Det är skönhet och äkta. Att åldras hör till livet och det är vackert när det är dags för det. Ingen vill väl se ut som ett russin i ansiktet direkt. Men det innebär inte att rynkor är fullt. Som jag också även sagt i denna tråd så kan man inte jämföra utseende på yngre och äldre. alla åldrar har sin skönhet på sitt egna vis.

Hon åldras på ett naturligt vis, är vacker och har karaktär trots rynkor som inet afnns för henne i 20 års åldern...

Fast det är ju ovidkommande eftersom det inte är du som sätter standarden. Det är inte dig folk vill behaga.
Svar på tråden Skönhet