• Newsflash

Skönhet

I allmänhet ser det inte så bra ut med restylane nej. Även om det är lite och det inte är jättetydligt så ser det lite fel ut. Inte fult men lite ... fel. Det är lite som att prata med en salongsberusad person vid lunchtid. Personen kan vara trevlig och uppföra sig normalt, men det är ändå lite weird. 

Sen tror jag att gränserna börjar flyttas för många som börjat. Man gör en liten grej och är nöjd och det ser mest lite fräschare ut, sen gör man ett par grejer till och helt plötsligt ser man ut som Nicole Kidman. Det är lite som historien med grodan i det kokande vattnet. Slänger man en groda i kokande vatten så hoppar den ur, men lägger man den i kallt vatten och kokar upp så sitter den kvar och dör.

• Newsflash
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-28 13:07:23 följande:
    Hur menar du? Wierd?
    Ibland kan något kännas lite fel trots att det är svårt att sätta fingret på vad det är. Ofta har folk med Restylane ett utseende som är lite fel. Det är inte direkt fult eller uppenbart konstigt, men det är liksom nåt som inte stämmer. 
  • Newsflash
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-28 13:12:24 följande:
    Du kanske pratar om botox? Då man kan se lite stel ut
    Nej. Restylane och fillers. Botox syns ju tydligt alltid. Det är inte stelheten jag pratar om. Det är svårt att förklara. Jag är nog lite känslig iofs.

Jag vill betona att jag inte ser nåt fel i det, jag tycker bara inte det är snyggt. I vissa fall, om man ser extremt sliten och härjad ut kanske det är snyggare att ha lite konstigt utseende än att se jättesliten ut. 
Svar på tråden Skönhet